Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@08:35:47 GMT

سگها و دختر بچه ده ساله

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۰۷۲

سگها و دختر بچه ده ساله

صراط:

 

✅من مرتضی از خانواده ای هستم که به همراه خانواده دختر آسیب دیده در حمله سگ های آموزش دیده گارد و شکاری(پیتبول و ژرمن) در لواسان و پارک دریاچه حاضر بودند و آخر هفته خود را می گذراندند.

✅حادثه روز ۲۳ آذر اتفاق افتاد.خانواده ام برای پیکنیک به پارک دریاچه لواسان رفتند.خانواد در محدوده پارک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی ما در پارکینگ پارک بود و با سه دوچرخه به پیست دوچرخه سواری پارک مراجعه شد.بعد از ظهر در پیست دوچرخه سواری پارک و در کنار محل استراحت خانواده...

✅دو سگ بدون قلاده و صرفا با گردنبند چرمی به همراه صاحبانشان به خانواده ما نزدیک شدند.ابتدا سگ به دور پدر من می چرخید و ناگهان مربی سگ که متوجه شد چه اتفاقی در حال رخ دادن است گفت کسی از جایش تکان نخورد.به ناگاه سگ پیتبول دو دستش را به روی سینه پدرم گذاشت...

✅دختر که از این صحنه می ترسد به سمت مادرش برای پناه می دود سگ پیتبول به دختر یورش برده و باسن دختر را می گیرد.سگ دوم هم به دست بچه حمله می کند. عکس را سیاه و سفید و سانسور کردم تا حالتان بد نشود.در بیمارستان لواسان ...

✅در بیمارستان لواسان پزشک اعلام کرد سوراخ های باسن بچه به هم وصل شده و ران بچه به نقل دکتر قلوه کن شده و دندانهای سگ به هم رسیده است.گوشت دستشان هم کنده شده و استخوان در آن پیداست.

✅صاحب اهل لواسان سگ از اینکه به سگش ضربه زده می شد تا کودک را رها کند عصبانی شد و شروع به توهین کرد.سپس وارد عمل شد و سگ ها را از گردنبندشان کشید و این باعث پارگی بیشتر بدن دختر و کشیده شدن بچه و آسیب به صورت بچه شد.

⛔امروز شهردار لواسان در مصاحبه با خبرگزاری میزان اعلام کرد سگ ها قلاده داشتند و در محدوده پارک این اتفاق نیوفتاده. من هم با شهرداری و هم با خبرگزاری میزان تماس گرفتم و اعتراض کردم.مستندات هر دو صحبت خلاف مجود است.از قبض پارکینگ و عکس های خانوادگی ...

✅عکس سگ ها هم نشان می دهد که قلاده نداشتند و در حال نصب قلاده پس از حادثه هستند. تاکید می کنم حادثه در محدوده پارک لواسان رخ داد.

✅حالا کودک علاوه بر زخم ها اسیر کابوس های شبانه و توهم های روزانه غرش سگ شده.نه شب ها می تواند بخوابد و نه روزها آرام است. ۴ شب بیمارستان خوابید و از شدت جراحت باید برای شست و شو کودک بیهوش می شد و ۴ بار به اتاق عمل رفت. کشیدن بخیه ها طی ۴ ساعت انجام شد

✅در این بین رفتارهای ناشایست صاحبان سگ و عدم رسیدگی هایی که مورد انتظار ما از دادستانی و مجتمع قضایی بود و همچنین بحث اینکه این عمل مجرمانه تلقی شود تا جان کودکی دیگر در خطر قرار نگیرد من سعی کردم این موضوع را رسانه ای کنم.

✅متاسفانه قانون در زمینه این عمل مجرمانه سکوت کرده و نتیجه آن این است که صاحب سگ هر طور می خواهد تهمت بزند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.در کلام تهدید کند و رسیدگی ها را بی اهمیت جلوه دهد.

✅هدف ما از رسانه ای شدن موضوع:
۱.تعیین مصادیق مجرمانه بودن عمل
۲.رسیدگی بیشتر به این پرونده برای جلوگیری از پیش آمدن موضوعات مشابه
۳.مجازات خاطیان و همچنین پرداخت کامل هزینه های درمان جسمی و روحی وجراحی ترمیمی کودک
اگر نظر سوالی بود من حاضرم به آن پاسخ دهم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.

وی با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن این افراد تاکید کرد که یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای سایرین ادامه دارد.

به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.

وی همچنین اظهارداشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس