Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، رامین محمودی اظهارداشت: بهسازی و آسفالت راه های روستایی استان و رسیدن به میانگین کشوری از جمله اولویت های مورد نظر ما بوده که در همین راستا امسال نیز با جدیت و تلاش مضاعف به دنبال آن هستیم.

وی افزود: امسال توانسته ایم با اجرای ۲۸ پروژه در سطح شهرهای استان بالغ بر ۶۵ کیلومتر راه روستایی را آسفالت کنیم تا میانگین راه های آسفالته روستایی استان نسبت به میانگین کشوری تا حدودی ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان با اشاره به مشکلات اعتباری و همچنین هزینه بر بودن پروژه های راهسازی به ویژه در استان کردستان، ادامه داد: برای این حجم اسفالت انجام شده حدود ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمودی با قدردانی از حمایت های مدیران کشوری و استانی و مساعدت های انجام شده در راستای توسعه راه های استان بر ادامه حمایت ها به منظور پشت سر نهادن محرومیت های موجود به ویژه در حوزه راه های روستایی تاکید کرد.

کد خبر 4516758

منبع: مهر

کلیدواژه: آسفالت راه روستایی راه و شهرسازی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

اسماعیل آقاجانلو مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: استان زنجان در شاخص های مربوط به بازار کار بر اساس داده های مرکز آمار ایران، رتبه های خوبی در بین استان ها دارد.

وی اظهار کرد: سال گذشته زنجان بیشترین میزان مشارکت نیروی کار، بیشترین نسبت اشتغال در فعالیت‌های اقتصادی و کمترین نرخ بیکاری را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

نرخ مشارکت اقتصادی (نرخ فعالیت)، عبارت از نسبت جمعیت فعال(شاغل و بیکار) به جمعیت در سن کار است، نرخ مشارکت اقتصادی به متغیرهایی چون جمعیت فعال و جمعیت در سن کار که در دل خود جمعیت غیر فعال را دارد، وابسته است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: کاهش نرخ بیکاری و از طرفی افزایش نرخ مشارکت اقتصادی نشانه خوبی است چرا که در این شرایط با اینکه میزان جمعیت زیادی وارد بازار کار شده ولی از آن سو با فراهم بودن زمینه اشتغال، افراد جویای کار توانسته اند برای خود شغل پیدا کنند.

آقاجانلو از تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدفگذاری شده سال گذشته در استان با ایجاد ۱۷ هزار و ۵۰۰ شغل خبر داد و گفت: برای سال جاری نیز سهم استان ایجاد ۱۱ هزار و ۵۷ اشتغال جدید تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری