Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جشن انتشار صدمین کتاب صوتی انتشارات سوره مهر با حضور جمعی از فعالان این حوزه ساعت ۱۰:۳۰ یکشنبه ۳۰ دی ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، این برنامه قرار است با حضور عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، دامون آذری، مدیر شرکت آوانامه، حمیدرضا شربتیان، مدیرعامل نوار، فاطمه محمدی، مدیر عامل شرکت نوین کتاب گویا، محمد صدوقی، مدیر اپلیکیشن طاقچه، مجید شریفی، مدیر اپلیکیشن کتابراه، محمد محمدپور، مدیر اپلیکیشن دانی، میرطاهر مظلومی، گوینده، سعید بیابانکی، شاعر و گوینده، علیرضا غفاری، مجری، نویسنده و گوینده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در چند سال گذشته سوره مهر نسبت به تولید و ارائه کتاب‌های صوتی اهتمام ویژه‌ای داشته، به طوری که در حال حاضر نسخه صوتی 100 کتاب شاخص این ناشر به بازار کتاب عرضه شده است.

بر همین اساس امروز کتاب‌های شاخصی چون، «فرنگیس»، «دختر شینا»، «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد»، «عصرهای کریسکان»، «آن بیست و سه نفر»، «گرگسالی»، «رفاقت به سبک تانک» و .... به صورت صوتی در اختیار مخاطبان قرار گرفته اند.

گفتنی است جشن انتشار صدمین کتاب صوتی سوره مهر ساعت 10:30 روز یکشنبه 30 دی ماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به حافظ برگزار می‌شود.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر رئیس جمهور به گلستان استان بوشهر ارتش تودیع و معارفه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ایران انقلاب اسلامی مسجد کتاب صوتی حوزه هنری سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد