Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان اعتماد شهروندان روسیه به "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری این کشور ۳۳.۴ درصد است و بعد از وی، وزیر دفاع و وزیر خارجه این کشور در جایگاه دوم و سوم در میان قابل اعتمادترین سیاستمداران روس جای دارند. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، بر اساساطلاعات بدست آمده که در نتیجه نظرسنجی که از سوی بنیاد سنجش افکارعمومی سراسری روسیه منتشر شده، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه هفته گذشته بالاترین میزان اعتماد مردم این کشور را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان اعتماد شهروندان روسی به ولادیمیر پوتین، در حال حاضر 33.4 درصد است که در مقایسه با سایر سیاستمداران روس بالاترین سطح اعتماد مردمی بشمار می‌رود.

این نظرسنجی همچنان نشان داده که "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه، با کسب 13.7 درصد جایگاه دوم و "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه این کشور با 9.3 درصد، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

کارشناسان علوم اجتماعی توضیح داده‌اند که شاخص میزان اعتماد مردم روسیه نسبت به عملکرد رئیس جمهوری این کشور به طور متوسط، 62.1 درصد است. ضمن اینکه ارزیابی از کار "دمیتری مدویدیف" نخست وزیر و کابینه وزرای وی به ترتیب 35 و 5. 39 درصد بوده است.

51 درصد مردم روسیه خواستار ادامه ریاست‌جمهوری پوتین هستندپوتین: مردم روسیه باید توسعه اقتصادی کشور را احساس کنند

این نظرسنجی در نیمه ماه ژانویه، طی پنج روز و به صورت تلفنی انجام گرفته و در آن 1600 نفر از افراد بالای 18 سال در مناطق مختلف روسیه شرکت کردند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,87,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ولادیمیر پوتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ولادیمیر پوتین اخبار روسیه ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.


وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.


دکتر مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.


دکتر مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم