Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:01:13 GMT

رکورد دار بارش برف در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۲۰۶

رکورد دار بارش برف در استان سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان سمنان، بیشترین بارش برف پس از کالپوش، در ملاده ۵۲ سانتیمتر، تاش ۳۸ سانتیمتر، فولادمحله ۳۰، چاشم ۲۸ سانتیمتر و لرد ۲۳ سانتیمتر ثبت شده است.

کارشناسان هواشناسی پیش بینی کردند بارش برف امروز هم در ارتفاعات شمالی ادامه یابد و تا اواخر وقت امشب سامانه بارشی از استان سمنان خارج شود و دمای هوا کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برودت هوا تا اواسط هفته در استان سمنان تداوم دارد.

انتهای پیام / گ

کالپوش رکورد دار بارش برف در استان سمنان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته، بارش‌هایی را در نقاط مختلف استان داشته ایم که این بارش‌ها در مناطق جنوبی استان بیشتر بود به گونه‌ای که تا ظهر امروز شهرستان‌های جم و دیر بین ۲۵ تا ۳۰ میلی متر بارش داشته اند.

بهادری افزود: هم اکنون این هسته سامانه بارشی در بخش هایی، چون عسلویه و دیر فعال است و انتظار می‌رود هرچه به اواخر امروز نزدیک می‌شویم فعالیت سامانه در مناطق جنوبی مشهودتر می‌شود و میزان بارش افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در سایر قسمت‌های استان هم بارش‌هایی گزارش شده، اما به نسبت مناطق جنوبی کمتر بوده که انتظار داریم فعالیت سامانه بارشی امروز هم ادامه داشته باشد، اما از فردا به تدریج با خروج سامانه بارشی وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرامی را در استان خواهیم داشت.

بهادری بیان کرد: امروز با توجه به وزش باد شدید دریا هم مواج خواهد بود و از فردا چهارشنبه با فروکش کردن جهت جریانات جوی انتظار داریم شرایط دریایی تا حدودی آرام‌تر شود.

دیگر خبرها

  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد