Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی از بیش از 15 هزار و 600 میلیون ریال هزینه جهت بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات راهداری در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، حمید فضائلی هاشمی باهدف تشریح عملکرد اداره ماشین‌آلات در 9 ماه سال جاری گفت: با توجه به نقش حساس ماشین‌آلات راهداری در برقراری عبور و مرور ایمن و همچنین ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه راهداری، بازسازی و نوسازی 114دستگاه انواع ماشین‌آلات متوقف‌شده با هزینه‌ای معادل 15 هزار 662 میلیون ریال انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضائلی در زمینه هزینه‌های نوسازی تجهیزات برفروبی که از سال گذشته انجام‌شده بود، توضیح داد: به‌منظور ارتقا سطح خدمات راهداری زمستانی، خرید شش دستگاه بیل برف‌روب کامیونی  به ارزش یک هزار و 725 میلیون ریال، در برنامه کاری قرار گرفت که خرید چهار دستگاه آن قطعی و خرید دو دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در جهت ارتقا سطح ایمنی راه‌ها خرید یک دستگاه جاروب مکانیزه به ارزش سه هزار میلیون ریال تهیه‌شده و در راستای نوسازی و تقویت تجهیزات راهداری زمستانی پنج دستگاه نمک‌پاش مکانیزه به ارزش هشت  هزار و 400 میلیون ریال در دستور کار قرارگرفته که خرید چهار دستگاه به‌صورت قطعی و خرید یک دستگاه دیگر در حال انجام است.

حمید فضائلی هاشمی در خصوص هزینه‌های سال جاری در تهیه لوازم مصرفی این اداره، اظهار کرد: در سال جاری جهت آمادگی هر چه بیشتر ناوگان ماشین‌آلات راهداری بیش از 37 هزار میلیون ریال در تامین اقلامی ازجمله سوخت، روان‌کار، ضد‌یخ، باطری، تیغه و لاستیک هزینه شده است.

وی هم‌چنین گفت: به جهت ارتقا خدمات مطلوب و به‌موقع عملیات راهداری زمستانی، تعمیر و بازسازی تعداد 10 دستگاه نمک‌پاش مستعمل با هزینه‌ای معادل دو هزار میلیون ریال انجام‌شده است.

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص خرید ماشین‌آلات راهداری تصریح کرد: میانگین سن 754 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری استان 25 سال بوده که نشان از فرسوده بودن این ناوگان هست اما با مدیریت‌های اقتصادی و در راستای نوسازی ناوگان ماشین‌آلات راهداری زمستانی، دو دستگاه کامیون 26 تن ایسوز مجهز به نمک‌پاش و تیغه برف‌روب به ارزش حدودی 22 میلیون ریال در حال تهیه هست و پیگیر فراهم کردن اعتبارات خرید شش دستگاه کامیونت راهداری شش تن ایسوزو به ارزش 18 میلیون ریال و دو دستگاه تجهیزات خط‌کشی به ارزش سه هزار میلیون ریال هستیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟

هزینه‌‌های کامل بازسازی استادیوم باشگاه رئال مادرید تا سال 2053 به طور کامل پرداخت می‌شود.

طرفداری | هزینه بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به 1.76 میلیارد یورو رسیده است.

به گزارش اتلتیک، حساب‌های موقت باشگاه رئال مادرید برای فصل 24-2023 نشان می‌دهد که هزینه بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به 1.76 میلیارد یورو (1.91 میلیارد دلار، 1.51 میلیارد پوند) رسیده است. پیش‌بینی می‌شود که هزینه بازسازی این استادیوم تا سال 2053 به طور کامل پرداخت شود، که این به معنای هزینه سالانه متوسط 66 میلیون یورو (71.5 میلیون دلار، 56.6 میلیون پوند) است. این حساب‌ها برای اولین بار نرخ بهره ثابت متوسط ​​برای کارهای استادیوم را 3.2 درصد اعلام می‌کنند.

جزییات هزینه‌ها و وام بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو

هزینه بازسازی قبل از احتساب سود آن، 1.17 میلیارد یورو است، اما این شامل سه وام جداگانه با نرخ‌های بهره متفاوت است که در مجموع مبلغ هزینه بازسازی این ورزشگاه را به 1.76 میلیارد یورو می‌رساند. در حال حاضر رئال مادرید فقط سود وام‌های دوم و سوم را پرداخت می‌کند، به همین دلیل هزینه بازپرداخت سالانه آنها کمتر از 66 میلیون یورو در سال است.

در اکتبر، رئال مادرید یک وام جدید 370 میلیون یورویی (322 میلیون پوند، 391 میلیون دلار) برای پوشش هزینه‌های بیشتر دریافت کرد. دلیل این امر، تاخیر در پروژه و افزایش قیمت مواد بود. این وام 30 ساله است، اما نرخ بهره آن مشخص نشده است. در نتیجه، هزینه کل استادیوم می‌تواند همچنان افزایش یابد. این وام سوم، هزینه سالانه ثابتی 26 میلیون یورویی دارد.

در سال 2021، وام دوم به مبلغ 225 میلیون یورو برای تامین مالی بخشی از کار سیستم چمن جمع‌شدنی جدید که در طراحی اولیه نبود، دریافت شد. این وام دارای نرخ بهره ثابت 1.53 درصد است که باید در 27 سال با دوره تنفس سه ساله پرداخت شود. بنابراین، بازپرداخت کامل آن از ژوئن 2024 آغاز می‌شود. این وام دارای هزینه سالانه ثابت 10.5 میلیون یورویی است.

اولین وام 575 میلیون یورویی در سال 2019 با نرخ بهره ثابت 2.5 درصد و دوره بازپرداخت 30 ساله و دوره تنفس سه ساله دریافت شد. بنابراین، بازپرداخت کامل آن از نوامبر 2027 آغاز می‌شود. این وام دارای هزینه سالانه ثابت 29.5 میلیون یورویی است. کارشناسان صنعت نرخ بهره این دو وام اول را مطلوب می‌دانند، اما نرخ بهره وام جدید به دلیل شرایط بازار احتمالا بیشتر خواهد بود.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، در مجمع اعضای باشگاه (مجمع عمومی) به اعضا اطمینان داد که هزینه‌های سالانه "کمتر از نصف سود سالانه‌ای است که پس از اتمام کارها به دست خواهیم آورد."

بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو شامل چه مواردی شده است؟

کار بازسازی استادیوم در سال 2019 آغاز شد و انتظار می‌رود که درنهایت این پروژه در بهار 2024 به پایان برسد. افتتاحیه رسمی بین اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد برگزار می‌شود. در ابتدا قرار بود کار تا پایان سال 2023 به پایان برسد، اما این زمان به تعویق افتاد. بازسازی ورزشگاه رئال مادرید شامل نصب چمن و سقف جمع‌شدنی و همچنین یک اسکوربورد ویدئویی 360 درجه است.

رئال مادرید با استفاده از چمن و سقف جمع‌شدنی، با میزبانی رویدادهای ورزشی و هنری دیگر، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. از کنسرت خواننده‌های مشهور دنیای پاپ بگذریم، ماه گذشته تأیید شد که این استادیوم در سال 2025 میزبان یک بازی فصل عادی NFL خواهد بود. به گفته نشریه اتلتیک، توافق با NFL شامل امکان برگزاری بازی‌های بیشتر در سال‌های بعد از اولین بازی نیز می‌شود.

در مجموع، به نظر می‌رسد این یک سرمایه‌گذاری قابل توجه برای رئال مادرید باشد، اما آنها معتقدند که افزایش درآمد، هزینه‌ها را توجیه خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته