Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@02:53:24 GMT

سلاح سپاه رویکرد عقیدتی است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۴۵۶

سلاح سپاه رویکرد عقیدتی است

حجت الاسلام علینقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تعلیم و تربیت پاسداران که در سالن آموزشی مرکز تابش زاهدان برگزار شد، گفت: پاسداران و بسیجیان باید دستاورد‌های عقیدتی، معنوی، اخلاقی را در دوره‌های آموزشی عقیدتی در جهت اصل خدمت و پیشروندگی نظام و انقلاب و حفظ دستاورد‌های سپاه مطالب را به کار گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی الکوی جوانان و نوجوانان ما الکو‌های دینی و قرآنی است که در این راستا پاسداران و بسیجیان باید حافط ولایت فقیه و دستاورد‌های نظام باشند.
حجت الاسلام طهرانی زاده کار سپاه با ارتش را متفاوت دانست و تصریح کرد: سپاه وظایف کلان عقیدتی بر عهده دارد و بسیجیان و پاسداران باید با حضور در کلاس‌های عقیدتی باید‌ها نباید‌ها سئوالات و شبهات را بدانند تا در لحظه اقدام دچار اشتباله و نگرانی نشوند.
این مسئول کار سپاه را هدایت بشر دانسن و ادامه داد: سپاه باید فضا سازی استکبار جهانی را محدود کند ما امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد رشد و پیشرفت انقلاب در کشور‌های مسلمان هستیم، پرا که این کشور‌ها با رویکرد جهادی شهادت طلبی و عقیدتی سپاه وارد میدان نبرد با دشمن شده و با این رویکرد پیروز شده است.
طهرانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: سلاح سپاه عقیدتی است و آنچه در دفاع مقدس سپاه را پیش برد مفاهیم دینی و قرآنی و بصیرت و معنویت بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی