Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حقی رئیس شورای بخش مرکزی تربت جام گفت: مردم دهستان جامرود تربت جام به دلیل عدم تعیین پیمانکار از آب آشامیدنی لوله کشی محروم اند.

حقی افزود: اعتباراتی به مبلغ ۲۵۰‌میلیون تومان به مرکزدهستان جامرود (روستای چشمه گل) درخصوص برق دارکردن چاه آب که در قسمت پایین دست روستای چشمه گل ازتوابع بخش مرکزی تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: از زمان تخصیص این اعتبارات هیچگونه فعالیتی دراین خصوص انجام نشده و طبق پیگیر‌های صورت گرفته و ملاقات شورای اسلامی روستای چشمه گل با بخشدار مرکزی و همچنین تماس تلفنی سرپرست بخشداری مرکزی با مدیریت اداره آبفای روستایی قرار بود حتی المقدور چاه آبی که در قسمت پایین دست روستا حفر شده با این اعتبارات از نعمت برق برخوردار و پیمانکار مربوطه ظرف مدت کوتاهی مشخص شود.

وی ادامه داد: اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته و پروژه به حالت تعلیق درآمده است که با برق‌دارشدن این چاه خط انتقال لوله آبرسانی به روستا‌های چشمه گل، کلاته الله رسان، چنگ آباد، بشیرآباد، یخک و بوته گز صورت می‌پذیرد.

وی گفت: مردم این روستا‌ها هم اکنون آب آشامیدنی خود را از طریق قنات و تانکر آبرسانی تامین می‌کنند.

فاروق مخته باز دهیار روستای چشمه گل افزود: تابستان‌ها با قطعی و کمبود آب مواجه ایم و کشاورزان مستاصل شده اند و برای امرار معاش آواره شهر‌های بزرگ کشور شده اند.

انتهای پیام//م. ط  
آب آشامیدنی آرزوی دیرینه مردم دهستان جامرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی ظرفیت‌های پرورش گل خمین بیان کرد و افزود: سومین جشنواره گل و گلاب خمین در قالب غرفه صنایع دستی، محصولات خانگی، نمایشگاه عرضه گل محمدی و گلاب و نمایشگاه انواع گل‌های آپارتمانی و شاخه بریده برگزار می‌شود.

اسدی با بیان اینکه سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: آئین گل غلتان، گلاب گیری و جشن با حضور هنرمندان کشوری و استان مرکزی از جمله برنامه‌های جنبی سومین جشنواره گل و گلاب خمین است.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه، مسائل کشت گل محمدی و حمایت از صنعت گل‌کاری، مشکلات گل‌کاران بررسی و برای برون رفت از مشکلات فعالان این حوزه راهکار ارائه خواهد شد.

بخشدار بخش مرکزی خمین افزود: خمین با پرورش گل‌های شاخه بریده، آپارتمانی، گل محمدی و گلاب‌گیری یکی از ظرفیت‌های ارزشمند استان مرکزی است.

کد خبر 6078755

دیگر خبرها

  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط
  • بارش باران بهاری و جاری شدن سیل در رودخانه شور دهستان گرده کوه +فیلم
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود