Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: نقش جهانگیری تقریباً مشابه دوره‌ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می‌کرد.

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مورد نقش پررنگ معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم، اظهار داشت: اختیارات معاون اول تابع مجموعه واگذاری‌هایی از حوزه اختیارات رییس جمهور است که به معاون اول خودش تفویض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور من این است که آقای جهانگیری در دوره اول حجم مناسبی از اختیارات را از ناحیه رییس جمهور در اختیار داشت لکن در دولت رییس جمهور تا حدودی توجه کافی را به مشورت‌هایی که از ناحیه معاون اول داده می‌شد، مبذول نداشت.

عطریانفر تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت به صورت اول برگشته و نقش آقای جهانگیری تقریباً مشابه دوره‌ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می‌کرد.

وی در مورد کاهش بودجه دفتر معاون اول بیان کرد: معاون اول بودجه‌ای در داخل بودجه ریاست جمهوری دارد و این ارقام خیلی مهم نیست و اختیارات معاون اول به این عدد و رقم‌ها نیست و به حوزه مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایی که به او واگذار می‌شود ارتباط دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عطریانفر جهانگیری دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر جمعه استان سمنان را به مقصد تهران ترک کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، روز پنجشنبه سی‌ام فروردین وارد سمنان شد و امروز (جمعه) پس از حضور و دیدار با مردم دامغان، استان سمنان را از طریق فرودگاه شاهرود ترک کرد.

کد خبر 6082509

دیگر خبرها

  • حضور دو روزه رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان سمنان
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • رییس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف