Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده حوزه کربلا گفت: در آیات و روایات در مورد عيادت از بيماران و ديدار از آنان اهمّيت و ارزش ويژه‌اى قائل شده است؛ چرا كه اين رفتار نيك اخلاقى مورد رضايت خداوند می باشد و نقش بسزايى در تحكيم روابط انسانى و صميميت زیادی در  بین برادران دینی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیاری با اشاره به فرمایش رسول گرامی اسلام خاطر نشان کرد: كسى كه بيمارى را عيادت كرده، ساعتى نزد او بنشيند، خداوند پاداش‌ عمل هزار سال را كه لحظه‌اى در آن معصيت نكرده باشد، به او ارزانى مى‌دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی
  • عیادت رضا درویش و محمود خوردبین از مسعود اسکویی