Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@02:25:41 GMT

کشف نزدیک به 10 تن عسل تقلبی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۷۶۷

کشف نزدیک به 10 تن عسل تقلبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد حسن پاشا در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و عرضه عسل تقلبی در سطح شهرستان تبریز موضوع بصورت ویژه در دستور کارماموران نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی اکیپ های تلفیقی پلیس امنیت عمومی و معاون دارو غذای دانشگاه علوم پزشکی تبریز کارگاه تولید عسل تقلبی را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاشا اضافه کرد: در بازرسی از کارگاه تولید عسل تقلبی مقدار 3 هزار و 53 کیلوگرم عسل تقلبی بسته بندی شده ،2 تن شکر و تعداد 3 هزار و 432 عدد بطری شیشه ای نیز کشف شد.
وی ادامه داد: در این راستا 2 نفر دستگیر که در بازجویی های پلیسی به همکاری با کارگاه دیگر نیز اعتراف کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه در بازرسی از کارگاه دیگر نیز مقدار 6 هزار و 749 کیلوگرم عسل تقلبی بسته بندی شده و مقدار 2 هزار و 250 کیلوگرم گلوکز به عنوان پیش ساز عسل تقلبی کشف شد،افزود: در مجموع مقدار نزدیک به 10 تن عسل تقلبی کشف و تعداد 4 نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی، پایتخت گز ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل صمت استان گفت: امسال حدود هزار تن گز در شهر بلداجی تولید شده که نیمی از آن مربوط به اسفند ماه است.
رحمتی افزود: ۸۰ کارگاه تولید گز در شهر بلداجی مشغول به فعالیت اند و انواع گز لقمه‌ای، آردی، سکه‌ای و سوهان گزی را تولید می‌کنند.
وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از گز تولید شده در کارگاه‌های گز بلداجی وارد بازار‌های داخلی شده و بخشی هم به کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس، روسیه و آلمان صادر می‌شود.
کاهش سهمیه شکر در سال‌های اخیر از یک سو و سیر صعودی افزایش قیمت مغزیجات از سوی دیگر کاهش تولید واحد‌های گزسازی را به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • فروش طلاهای تقلبی توسط یک باند
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • شگرد خاص یک زن و مرد برای فروش طلای تقلبی + جزئیات دستگیری
  • ببینید/ فیلم جالب از یک کارگاه تولید کبریت در هند
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • روش تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی
  • بلداجی، پایتخت گز ایران