Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مهد قرآنی روستای حسین آباد عاشوری خانه بهداشت بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر یکشنبه در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه میهمانی خدا و فرصت رسیدن به قرب حضرت حق بوده لذا سال جدید، همزمانی با ماه میهمانی خداست، شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز جامعه هستند، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران شد.

عاشوری با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی سبب شکوفایی استعدادها و خودکفایی در صنایع نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: ۸ سال دفاع مقدس کشور را بیمه کرد.

فرماندار رشت امنیت امروز کشور را نتیجه جانشفانی‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: همه ما مدیون شهیدان و ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان جان بر کف اسلام در دوران دفاع مقدس به نوعی مقابل تمامی کشورهای جهان ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: این مهم بیانگر آن است که این جنگ غیرعادلانه و غیرمنصفانه بود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت سبب مانایی ما شد، اضافه کرد: هر کسی که توانست خط و مشی شهدا را در جامعه پیاده کند قطعاً آخرت خود را بیمه کرده است.

عاشوری با بیان اینکه وصیت نامه‌های شهدا سراسر درس است، تصریح کرد: ما نیازمند تقویت ایثار و شهادت هستیم و قطعاً برگزاری یادواره‌های شهدا و استفاده از راویان برای تبیین جانفشانی‌های شهدا برای نسل جوان راهگشا خواهد بود.

کد خبر 6057536

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره رازی
  • آبرسانی به ۱۵ هزار نفر در بخش روستایی به همت خیّران آبرسان
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • «گازُرخان» روستایی محصور با قلعه «الموت»
  • فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • هر روستا یک خانه ورزش روستایی
  • علت حادثه اتوبوس سرویس کارکنان در پاکدشت خواب آلودگی راننده بود
  • تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است