Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:17:28 GMT

تعطیلی مدارس همدان و اردبیل در نوبت بعداز ظهر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۸۲۳

به علت برودت هوا و لغزنده بودن معابر عمومی مدارس برخی از مناطق استان همدان در نوبت بعد از ظهر تعطیل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در نواحی ۱ و ۲ همدان و اسدآباد و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در ملایر، نهاند و قروه درجزین در نوبت بعد از ظهر امروز شنبه ۲۹ دی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس نوبت بعدازظهر اردبیل تعطیل اعلام شد

همچنین بنا بر اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل برخی مدارس نوبت بعد از ظهر این استان به دلیل برودت هوا تعطیل است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در پی بارش برف و برودت هوا فعالیت‌های آموزشی چهار شهر استان اردبیل در نوبت بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

پیرو اطلاعیه صادره از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نمین تنها مقطع پیش دبستانی و در هیر نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

همچنین مدارس سری پیش از ظهر شهرهای اردبیل، سرعین، نمین، نیر، هیر، خلخال، کوثر، شاهرود، خورش رستم، مشگین‌شهر، ارشق، لاهرود و انگوت در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در گرمی مقطع پیش دبستانی تعطیل اعلام شده بود.

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی با وجود قطع بارش‌ها و افزایش چند درجه‌ای دما، هوای استان تا اواسط هفته جاری به ویژه در ساعات منتهی به صبح به زیر صفر درجه رسیده و در این مدت وقوع یخبندان محتمل است

منبع: تابناک

کلیدواژه: اردبیل همدان بارش برف تعطیلی کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟