Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی درگذشت فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین (ع)، سرلشکر «سید یحیی صفوی» و سرلشکر «محمدعلی جعفری» به صورت جداگانه پیام‌های تسلیتی صادر کردند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در پی درگذشت جانباز گرانقدر دکتر «احمد فضائلی» فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین (ع)، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه به صورت جداگانه پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام سرلشکر صفوی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز گرانقدر دکتر احمد فضائلی

خبر درگذشت ناگهانی اندیشمند و مجاهد خستگی ناپذیر و همرزم و یار دیرین مبارزات قبل از انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های پس از آن موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانب گردید.

مرحوم دکتر فضائلی که مفتخر به کسوت جانبازی در راه پاسداری از اسلام و انقلاب بود همواره عمر پر برکت خود را صرف خدمت در مناصب مختلف مسئولیتی کرد.

خدایش قرین رحمت و غفران واسعه قراردهد ودر آخرت دست لطف پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام نصیبش فرماید.

اینجانب این ضایعه اندوهبار را به همرزمان، اساتید دانشگاه‌ها، فرهیختگان کشور و بویژه به خانواده محترم و فرزندان و برادر گرامیشان تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سیّد یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا»

متن پیام سرلشکر جعفری نیز به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بیت معظم مرحوم سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضایلی

سلام علیکم

خبر رحلت سردار فرهیخته و سرافراز دکتر احمد فضایلی واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت معظم علیهم السلام به مجاهدت خالصانه از جبهه مقاومت در سوریه و لبنان تا جبهه‌های نور و پس از آن در سنگر‌های گوناگون از جمله میادین علمی- پژوهشی و آموزشی سپری و هماره در قامت یک فرمانده دانشمند، خردمند، هوشمند با نقش آفرینی‌های خود در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، در مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حق شتافت. باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. ان شاءالله

اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر صفوی سرلشکر جعفری پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد

حسین شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان با انتقاد از مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت:

 

جناب آقای مهدی فضائلی در توئیتی ضمن اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب که «کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است» نوشته بودند «منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم، کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»!

با عرض پوزش- این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!

برادر فضائلی عزیز!

الف- بیت رهبر معظم انقلاب «سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.

توضیح آن که بیت معظم‌له حتی از به کارگیری واژه «یک مقام آگاه» نیز به شدت پرهیز می‌کند! از این روی، نظری که جنابعالی به حضرت آقا نسبت داده‌اید، خارج از روال یاد شده و از جانب شما، دور از انتظار بوده است.

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد
  • واکنش شریعتمداری به توئیت فضائلی درباره گشت ارشاد
  • دوستانه با برادر فضائلی
  • حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد
  • رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟