Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به اسفند ماه، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در اسفند سال جاری از ساعت ۱۰ صبح امرروز شنبه ٢٩ دی‌ماه آغاز شد.

متقاضیان از امروز می‌توانند برای ثبت نام جهت تشرف به عتبات عالیات در اسفند ماه (اول تا ۲۳ اسفند ماه) اقدام کنند.

متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به سایت atabatorg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir یا دفاتر زیارتی سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

اعزام‌های زائران عتبات در اسفندماه به دو صورت هوایی و زمینی پیش‌بینی شده است که از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ظرفیت کاروان‌ها برای ثبت نام واعزام زائران به عتبات در اسفندماه باز شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت عتبات عالیات نام نویسی زائران عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف

اعزام زائران ایرانی به عمره پس از ۹ سال وقفه، از بامداد دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه از سرگرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، ایران از سال ۱۳۹۴ به دنبال وقایعی که برای برخی زائران در فرودگاه جده رخ داد، عمره را تعلیق کرد. با ازسرگیری روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، دو کشور برای بازگشت زائران ایرانی به عمره توافق کردند. قرار بود نیمه دوم سال ۱۴۰۲ با اعزام حدود ۷۰ هزار نفر، عمره بار دیگر برای زائران ایرانی برقرار شود، که طبق اعلام سازمان هواپیمایی به دلیل صادر نشدن مجوزهای پرواز و وجود برخی مشکلات فنی، این سفر به تعویق افتاد. تا آن زمان حدود ۴۱ هزار و ۲۰۰ نفر برای سفر عمره ثبت‌نام و هزینه را واریز کرده بودند، که با تعلیق عمره، سازمان حج و زیارت با حفظ اولویت اعزام، پول این زائران را برگرداند.

در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ و پس از پایان ماه رمضان، سازمان هواپیمایی از صدور مجوز پروازهای عمره از سوی عربستان خبر داد. سازمان حج و زیارت نیز اعلام کرد کاروان‌ها از سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و براساس ثبت‌نام‌های قبلی، آن‌هایی که به لحاظ زمانی زودتر ثبت‌نام و پول را واریز کرده بودند، در اولویت اعزام هستند.

کاروان‌های عمره حدودا ۸۵ نفره خواهد بود و پیش‌بینی سازمان حج و زیارت، اعزام حدود پنج‌هزار نفر در قالب ۶۰ کاروان بود، ‌که اکنون گفته می‌شود جمع کمتری اعزام می‌شوند.

برای اعزام کاروان‌های عمره یک بازه زمانی ۱۰ روزه درنظر گرفته شده است، که پروازهای آن از بامداد دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه با اعزام روزانه دو کاروان آغاز می‌شود و آخرین پرواز رفت عمره ۱۳ اردیبهشت‌ماه خواهد بود. نخستین پروازها از بامداد دوشنبه و از دو فرودگاه تهران و مشهد انجام می‌شود و از آنجا که اعزام کاروان‌های حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد، بازگشت عمره‌گزاران ایرانی به کشور، پیش از آن تاریخ برنامه‌ریزی ‌شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • جزییات پروازهای حج عمره اعلام شد
  • عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله آغاز شد
  • آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • اعزام‌های حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز اعزام ایرانی ها به عمره پس از ۹ سال
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف