Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شاوله روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های قهرمانی فوتسال آذربایجان غربی جام یادواره مرحوم «محمد آفریدون» در رده سنی نونهالان با شرکت 16 تیم در سه منطقه این استان برگزار و مرحله نهایی آن با حضور 6 تیم به میزبانی مهاباد دنبال شد.
وی ادامه داد: در مرحله نهایی این مسابقات تیم های سردار ماکو، اروم آلیاژ ارومیه، هیات فوتبال میاندوآب، هیات فوتبال بوکان، آینده سازان نقده و معادن سلیمی مهاباد طی سه روز در سالن دانشگاه آزاد این شهرستان با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاوله با بیان اینکه در این مرحله 15 دیدار برگزار شد، اظهار داشت: تیم فوتسال بوکان با سه پیروزی و 2 تساوی به مقام قهرمانی رسید و تیم های سردار ماکو و آینده سازان نقده نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
سرپرست هیات فوتبال مهاباد یادآور شد: تیم هیات فوتبال بوکان با کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها مجوز حضور در مسابقه های قهرمانی فوتسال نونهالان کشور را کسب کرد.
به گزارش ایرنا، رقابت های فوتسال نونهالان آذربایجان غربی در سه مرحله به میزبانی شهرهای نقده، میاندوآب و مهاباد با حضور 16 تیم برگزار شد.
9903/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی دانشگاه آزاد فوتبال فوتسال کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد

سوران ایوبی سرپرست مرکز‌بهداشت بوکان با اشاره به اجرای طرح سلامت‌نوروزی در این شهرستان، گفت: همزمان با ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع موادغذایی‌تاریخ‌مصرف‌گذشته و غیرقابل مصرف شناسایی و معدوم شد و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت بوکان بیان کرد: همچنین در ایام نوروز ۵ هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه‌برداری‌میکروبی آب‌شرب، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی و ۵ هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت‌نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین امسال با هدف حفظ و ارتقای‌سلامت‌عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی اجرا شد.

بوکان با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان