Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته نسیم ادبی با حضور در برنامه «خندوانه»، خاطراتی را از سریال شهرزاد و همبازی شدن با علی نصیریان تعریف کرد.


به گزارش شریان نیوز،نسیم ادبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته با حضور در برنامه «خندوانه» از اتمام تصویربرداری فیلم سینمایی جدیدش به کارگردانی فرد قادری خبر داد و گفت: این روز‌ها مشغول ضبط کار آقای رمضانی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادبی در ادامه این گفتگو با اشاره به بازی خود در سریال «شهرزاد» گفت: در فصل اول به خاطر نقشم خیلی از مردم فحش خوردم؛ اما در فصل‌های بعدی رابطه مردم با من خوب شد و بازخورد‌های متفاوتی از مردم گرفتم.

او در ادامه با بیان خاطره‌ای از بازی خود با علی نصیریان اظهار کرد: روزی آقای نصیریان به شدت بیمار بودند؛ اما فردای آن روز با همان وضعیت بدی که داشتند، سر کار آمدند و وقتی دوربین روشن شد یک نفس مونولوگ یک صفحه‌ای را گفتند! برایم بسیار جالب بود.

در ادامه برنامه جناب خان به جمع اضافه شد و با نسیم ادبی به ایفای نقش پرداخت. این شخصیت عروسکی خطاب به ادبی گفت: امکان این بود که من با شما همبازی شوم، اما خدا نخواست!

جوان هم در ادامه حرف جناب خان گفت: برای ایفای نقش شهرزاد چند نفر مثل ترانه علیدوستی کاندیدا بودند که یکی از آنها جناب خان بود!

جناب خان در ادامه در موقعیتی نمایشی نقش شهرزاد را ایفا کرد و ادبی بیان کرد: امیدوارم در فصل چهارم شهرزاد حضور داشته باشی.

برچسب هاشهرزادنسیم ادبیجناب خان

منبع: شریان

کلیدواژه: شهرزاد نسیم ادبی جناب خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899452

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم