Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور مدیران آموزش و پرورش و دستگاههای ذیربط در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.
پنجمین شورای آموزش و پرورش با سه دستور جلسه همایش هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی، مشارکت موثر کلیه دستگاههای مرتبط در هفته بزرگداشت مقام معلم و پیش بینی و احداث فضای آموزشی در منطقه شهری مهرگان شهرستان البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه بیان کرد:در ایام هفته شورا، در همه مناطق ۱۴گانه شورای آموزش و پرورش برگزار شد و از دو شورای برتر شامل شهرستان البرز رتبه اول در بحث وصول عوارض و اجرای مصوبات و شهرستان بویین زهرا تقدیر شد.
وی گفت:امروز گزارش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و اقدامات آموزش و پرورش استان در این زمینه بیان می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: از جمله برنامه آموزش و پرورش استان، برگزاری نمایشگاهی با محوریت چهل واقعه انقلاب با محوریت حضور دانش آموزان در اجرای این نمایشگاه می باشد.
رحمانی عنوان کرد:همایش هویت ملی کودک ایرانی و اسلامی در دوره پیش دبستانی با حضور ۳۲ استان کشور که دومین سال برگزاری آن می باشد و به دلیل قدمت تاریخی استان، در قزوین برگزار خواهد شد که نیاز به تعامل همه دستگاهها با آموزش جهت برگزاری این همایش می باشد.
وی افزود:پیش همایشی در استان در دهه فجر برگزار شود تا آمادگی لازم برای برگزاری نهایی این همایش به وجود آید و در بحث انعکاس اخبار همایش نیز صدا و سیما و رسانه ها حضور داشته باشند.
رحمانی اضافه کرد:در کل مدارس برای تبین دستاوردهای انقلاب و شهدا نمایشگاههایی در ایامه دهه فجر دایر می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به سومین صورت جلسه شورای اموزش و پرورش تصریح کرد:در بحث شهرک مهرگان در سال تحصیلی ۹۸ دچار مشکل خواهیم شد. اگر روند افزایش جمعیت درشهرک مهرگان ادامه یابد، واحدهای اموزشی در حال تکمیل در مهرگان، پاسخگوی جمعیت دانش آموزی این منطقه نبوده و دچار مشکل خواهیم شد.
رحمانی گفت:چهار پروژه در این شهرک در حال تکمیل است. یک پروژه در ایام دهه فجر تکمیل میشود. دو پروژه چهل درصد پیشرفت و یک پروژه ده درصد پیشرفت داشته است.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد

ایسنا/مرکزی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار مدرسه تدریس می‌کنند و با توجه به تدابیر اتخاذ شده چالش این حوزه در سال تحصیلی آینده کاهش خواهد داشت.

حسین مولوی ۶ اردیبهشت در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم با اشاره به اینکه معلم همچنان مورد اعتمادترین قشر در نظرسنجی ها اعلام شده است اظهار کرد: در سه سال اخیر در کشور و استان مرکزی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز حذف شده و امسال قرار است مدارس کانکسی با دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر نیز جمع آوری شوند.

وی در خصوص برنامه های هفته مقام معلم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در سطح استان مرکزی تدریس می کنند، افزود: در هفته معلم بزرگداشت مقام معلم در تماس مدارس از سوی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به هفته مقام معلم تصریح کرد: در این هفته در هر منطقه آموزشی یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان بازنشسته برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری یک ویژه برنامه تحت عنوان "معرفی معلم ماندگار" بیان کرد: در این برنامه معلمانی که ویژگی شاخص و بارزی دارند معرفی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: همچنین در این هفته جشنواره عکس مدرسه صمصامی بیات به عنوان‌ یک حرکت نمادین در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های شاخص این هفته در استان می توان به تقدیر از ۴۵ معلم نمونه منطقه ای و سه معلم استانی، دیدار معلمان نمونه با رییس جمهور، نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری شورای آموزش و پرورش ویژه این هفته، دیدار با نماینده ولی فقیه و... اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار مدرسه تدریس می کنند، به نظر می رسد با توجه به تدابیر اتخاذ شده در  ابتدای سال تحصیلی آینده، مشکل چندانی در حوزه کمبود معلم نداشته باشیم‌ و چالش این حوزه کاهش خواهد داشت چراکه تقویم کاری به جلو حرکت کرده و استخدام های ویژه انجام شده و تا پایان خرداد ماه به آموزش و پرورش معرفی می شوند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند