Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در همایش ملی بررسی اندیشه‌های علمی آیت‌الله سبحانی، با بیان بخشی از ابعاد برجسته علمی و شخصیتی ایشان، افزود: اندیشه عمیق، مهم‌ترین ویژگی بزرگانی مانند آیت‌الله سبحانی است.

وی افزود: تأسیس موسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق(ع) توسط آیت‌الله سبحانی و تربیت شخصیت‌های متفکر در راستای دفاع از کیان تشیع، آثار و برکات ارزشمند و ماندگاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رمز موفقیت و پیشرفت کشورهای توسعه یافته صرفا وجود تاریخ مکتوبشان نیست، به طوری که کشوری مثل کانادا که تاریخ مکتوب چندانی ندارد، پیشرفته است.

پورمحمدی اضافه کرد: همچنین گفته شده است موقعیت جغرافیایی، وجود منابع طبیعی، نژاد، زبان و رنگ پوست هم دلیلی بر تفاوت بین کشورهای پیشرفته با سایرین نیست.

وی با بیان این که بسیاری از جوانان جهان سومی که در کشور خودشان چندان موفق نیستند، در سایر کشورها موفق می‌شوند، تاکید کرد: از این نکته می‌توان چنین نتیجه گرفت که تفاوت کشورهای پیشرفته با سایرین، ناشی از دانش و فرهنگ است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان، ثمرات تجلیل و بزرگداشت عالمان را مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: چنین همایش‌هایی ما را با عمق تفکر علما آشنا می‌کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی پوست جامعه کانادا منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است