Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا حبیبی ‌رییس کل دادگستری یزد در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی شهرستان ابرکوه که با هدف نظارت بر عملکرد و نظم اداری و سازمانی این حوزه قضایی انجام شد، در توضیح خبر منتشر شده در خصوص دستگیری افرادی که اقدام به ورود مواد مخدر به زندان می‌کردند، اظهار کرد: پرونده این اتفاق مربوط به بیش از یکسال قبل است و تحقیقات این پرونده این مقدار زمان برده است، اما در انتشار خبر، رسانه‏‌های معاند با تحریف خبر سعی کردند به مخاطبان این گونه القا کنند که کارکنان زندان در این اقدام نقش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این در حالی است که هم در متن خبر و هم در اوراق محتویات پرونده، حاکی است که افرادی خارج از زندان با همدستی بعضی از خانواده‌های متهمین بازداشتی در زندان اقدام به این عمل مجرمانه می ‎ کرده ‏اند و هیچ یک از کارکنان زندان در این اقدام دخیل نبوده ‎ اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: تشکیل پرونده و پیگیری اولیه آن نیز با اعلام مسئولان زندان بوده که بیانگر نظارت دقیق و صحت عمل مدیران زندان است.

وی خاطرنشان کرد: در متن خبر اصلی منتشر شده قبل نیز بر همکاری و تلاش سازنده مجموعه زندان تأکید شده است که متأسفانه انتشار ناقص آن از سوی برخی از رسانه ‎ ها، حاشیه ‏هایی را به دنبال داشته است.

رییس کل دادگستری استان در مورد بازدید سرزده از حوزه قضایی ابرکوه نیز گفت: بررسی مشکلات حوزه قضایی، ارتباط رو در رو با مردم و کارکنان دادگستری و دقت بر عملکرد کاری و حرفه‌ای مجموعه قضایی شهرستان ابرکوه از اهداف این سفر بود.

حبیبی ضمن گفت‎ وگو با کارکنان بر رعایت نظم و انضباط و دقت و سرعت در رسیدگی ‎‌ها تأکید کرد و افزود: در خصوص رفع برخی مشکلات از جمله کمبود فضای اداری، جابجایی دادسرا و انتقال آن به ساختمان قدیم پس از آماده ‎ سازی، تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ورود مواد مخدر زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام نخعی به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد

ایسنا/کرمان با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، حجت الاسلام علی نخعی به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان منصوب شد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام علی نخعی از زمان تصدی منصب قضا در سال ۱۳۷۷ تاکنون در سمت‌های مختلفی از جمله قاضی تحقیق، دادرس دادگاه انقلاب و رئیس شعبه چهاردهم محاکم حقوقی یزد و دادستان شهرستان‌های شهربابک و زرند، رئیس دادگستری شهرستان سیرجان، معاون قضایی محاکم عمومی و حقوقی کرمان، مستشار محاکم تجدیدنظر کرمان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان فعالیت نموده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حل مشکلات پتروشیمی گلستان ، موج های آبی و جزیره آشوراده ، سه اقدام موثر دادگستری گلستان در حوزه اقتصادی و توسعه ای استان در سال 1402 بود .
  • پرونده‌های شورای حل اختلاف آبیک الکترونیکی رسیدگی می‌شود
  • تقویت مبارزه ایران با ترانزیت موادمخدر و پولشویی
  • حجت‌الاسلام نخعی به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • اولین واکنش صدیقی به ماجرای باغ جنجالی در شمال تهران: بدون اطلاع من واگذار شده
  • تاکید رییس دستگاه قضایی کرمان بر پاسداشت زبان فارسی
  • دادگستری لرستان از نگاه آمار/ ‏‬کاهش پرونده‌های سرقت و مواد مخدر
  • واکنش وکیل میلاد حاتمی به اظهارات بازپرس پرونده تتلو