Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: امیدوارم خداوند به ما کمک کنیم تا منشا خدمت به مردم خوب و هواداران نساجی باشیم. از امروز تمرینات را شروع می کنیم و هدف ما این است از تیم متوسط خارج شده و تیم خوبی شویم. این کار حتما عملی خواهد شد اما حمایت همه جانبه از سوی مسئولان و هواداران می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارکان باشگاه این اراده را دیدیم و قبل از آغاز کار از مربیان قبلی تشکر می کنم و امیدوارم امانت دار خوبی باشم.

جلالی درباره امضای قراردادش با باشگاه نساجی افزود: قرار بود امروز قرارداد را امضا کنیم، اما آقای حدادیان در سوگ یکی از اقوامش است و آقای صنیعی‌فر هم نتوانسته از دبی به تهران بیاید و به همین دلیل قرارداد امروز امضا نشد، اما به دلیل اعتمادی که به مسئولان باشگاه دارم و به خاطر تعهدی که به هواداران نساجی احساس می‌کنم، کارم را از امروز آغاز کردم و از چند روز دیگر قرارداد هم امضا خواهد شد.

سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد کار او در این تیم نسبت به پیکان سخت‌تر است، اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم که شرایطم با دو سال و نیم قبل که کارم را در پیکان آغاز کردم، فرقی نکرده و حتی به نظرم کار در پیکان سخت‌تر بود؛ چراکه با هر بازیکنی که برای حضور در پیکان تماس می‌گرفتم، حاضر به حضور در این تیم نمی‌شد و می‌گفت پیکان گزینه سقوط است و کار سختی داشتیم تا این تیم را به ثبات رساندیم. الان هم ۵ نفر از بازیکنان اصلی نساجی نیامدند و به هر حال این مشکلات وجود دارد و وظیفه ما این است که این چالش‌ها را برطرف کنیم. ۱۴ بهمن باید با ذوب‌آهن در اصفهان بازی کنیم و زمانی نداریم تا این مشکلات مرتفع شود. 

جلالی در پاسخ به این سوال که لیست ورود و خروج بازیکنان مورد نیاز و مازادش را به باشگاه اعلام کرده یا نه، گفت: اسامی‌ که نیاز بود را تهیه کردم و لیست را روز گذشته به مسئولان باشگاه دادم.

وی در خصوص اینکه هدفش در نساجی چیست، گفت: هدف اول این است که بتوانیم نساجی را در لیگ برتر نگه داریم. 

سرمربی جدید نساجی در خصوص برنامه‌هایش برای آماده‌سازی نساجی افزود: در حوزه بدنی برنامه‌های کوتاه‌مدت وجود دارد که من روز گذشته روی آنها متمرکز شدم. ما در فاصله زمانی که داریم، باید کار را انجام دهیم. دو ماه لیگ تعطیل بود و ما یک ماه و نیم آن را از دست دادیم. دقیقا دو هفته فرصت داریم تا کار کنیم و این هم از سختی‌های کار ماست.

جلالی در مورد رویارویی‌اش با هواداران نساجی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه در نساجی مسئولیت بگیرم هم ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشتم و برای آنها ارزش قائل بودم؛ چراکه آنها بهترین هستند و برای دیدار با آنها لحظه‌شماری می‌کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که نگران سقوط نساجی نیستید، گفت: اگر ذره‌ای تردید داشتم این مسئله را قبول نمی‌کردم، اما با همکاری مسئولان باشگاه و پشتیبانی به آن موضوع خواهیم رسید.

سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه آیا از مربیان مازندرانی هم در لیستش استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: سعی می‌کنم یک مربی از مازندران در کادر فنی داشته باشم.

جلالی در خصوص اینکه تمرینات تیم نساجی به قائم شهر منتقل خواهد شد یا خیر، گفت: با مسئولان باشگاه در این زمینه صحبت کردم، اگر بخواهیم از ظرفیت آنجا استفاده کنیم باید تمرینات را به قائم‌شهر ببریم، اما گویا امکانات آنجا کافی نیست و اگر امکانات آنجا کافی باشد خوب است که تمرینات را به آنجا ببریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید جلالی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !

تین نیوز

در تقویم ملی روز هفتم اردیبهشت ماه به نام ایمنی حمل ونقل نام گرفته؛ روزی که موضوع ایمنی راه ها و کاهش تصادفات جاده ای را یادآور می شود در شرایطی که امسال نیز در تعطیلات نوروزی آمار تلفات تصادفات رانندگی در ایران بازهم رکورد زد.

به گزارش تین نیوز، براساس آمار سازمان پزشکی قانونی کشور هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ جان باختند و به گفته رئیس پلیس راهور فراجا در سال 1402 بیش از 17 هزار نفر طی تصادفات رانندگی در ایران کشته شده اند.

نگاهی به  آمار تلفات تصادفات رانندگی در ایران نشان می دهد که طی یک بازه ده ساله، هیچ بهبودی در این بخش صورت نگرفته است گرچه هم اکنون پیگیری ایمنی حمل ونقل در کارگروه هایی فنی و تخصصی پیگیری می شود. از جمله کمیسیون ایمنی راه های کشور که از جمله اهداف این کمیسیون تدوین سیاست های لازم به منظور ارتقای سطح ایمنی راههای کشور، ایجاد سامانه آمار و اطلاعات جامع مدیریت ایمنی راه های کشور و تحلیل تصادفات جاده ای عنوان شده است.

خبر مهم و پربازدید حمل ونقل جاده ای را بخوانید:

فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری  

کمیسیون ایمنی راه های کشور که با هدف کاهش کاهش سوانح و تصادفات جاده ای به عنوان رکن مشورتی، تصمیم سازی، اجرایی و نظارتی شورای عالی هماهنگی حمل ونقل  از سال 89 کار خود را آغاز کرد.

جلسات کمیسیون ایمنی راه های کشور به ریاست وزیر راه و شهرسازی  برگزار می شود و جهت بررسی موضوعات مختلف مرتبط با ایمنی راه اعم از مهندسی راه، ناوگان، اعمال مقررات ترافیکی و گردآوری و تحلیل آمار سوانح حمل ونقل و اجرای آموزش فرهنگ عمومی ایمنی حمل ونقل و  ...  از توان سه کارگروه ویژه کمیسیون ایمنی راه ها، کارگروه هماهنگی شیوه های حمل ونقل و کارگروه آموزش و رفتارسازی ایمنی حمل ونقل و ترافیک بهره می برد.

اطلاعاتی در دسترس نیست

در بررسی عملکرد این کمیسیون که تاکنون 135 نشست را با حضور مشارکت کلیه بخش ها و دستگاه های ذی ربط ملی و استانی ذیل شورای عالی هماهنگی حمل ونقل پشت سرگذاشته یک نکته حائز اهمیت است که چرا خبری از اطلاعات بروز و داده های تحلیلی و آماری این کمیسیون نیست.

 با نگاهی به تارنمای وزارت راه و شهرسازی و زیربخش مربوط به کمیسیون ایمنی راه های کشور آخرین اطلاعات بارگذاری شده از صورتجلسات نشست های این کمیسیون مربوط به سال 99 است که آن هم در دسترس نیست گرچه اعلام شده که براساس سیاست وزارت راه و شهرسازی مبنی بر دسترسی آزاد همه شهروندان به اطلاعات مورد نیاز این وزارتخانه، کلیه مصوبات شورایعالی هماهنگی ترابری کشور در این بخش قرار داده است.

شاید گزیده ای از پاسخ این سوال که چرا در یک بازه ده ساله بهبودی در ایمنی حمل ونقل حاصل نشده و آمار تلفات جاده ای تقریبا هر سال بالاتر از قبل است؛ در نبود اطلاعات روشن و شفافی از عملکرد و اقدامات کمیسیون ایمنی راه های کشور باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد