Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حاجیان شهری رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بسیاری از مشکلات مدیریت شهری ناشی از گستردگی بیش از حد حریم روستایی اطراف است که ضرورت جلوگیری از گسترش این حریم احساس می‌شود.
عضو کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای شهر با بیان اینکه بعضی خدمات مانند حوزه آموزشی، بهداشتی و امنیتی توسط فرمانداری به سکونتگاه‌های روستایی اطراف مشهد ارائه می‌شود، افزود: سکونتگاه های روستایی و هسته‌های جمعیتی واقع در حریم کلانشهر مشهد بستری مناسب برای تامین نیروی انسانی و کارگران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه رونق گردشگری یکی از فرصت هایی است که با سرمایه‌گذاری مناسب در روستاهای اطراف مشهد می توان با آن به نتایج خوبی رسید ، ادامه داد: ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮی در ﻓﻀﺎﻫﺎی روﺳـﺘﺎﯾﯽ ﺑـﺎ ﺗﻮﺟـﻪ ﺑـﻪ ﻇﺮﻓﯿـﺖﻫــﺎی ﻃﺒﯿﻌــﯽ و ﻓﺮﻫﻨﮕــﯽ ﻣﻮﺟــﻮد، ﺑـﻪ‌ﻋﻨـﻮان روﯾﮑـﺮد و ﻓﻌـﺎﻟﯿﺘﯽ ﻣﮑﻤـﻞ می تواند ﺑــﺮای ارﺗﻘــﺎء ﮐﯿﻔﯿــﺖ زﻧــﺪﮔﯽ ﺳــﺎﮐﻨﺎن ﻧــﻮاﺣﯽ روﺳــﺘﺎﯾﯽ، ﺗﺠﺪﯾﺪ ﺣﯿﺎت روﺳﺘﺎﻫﺎ و ﺗﻮﺳـﻌﻪ ﭘﺎﯾـﺪار روﺳـﺘﺎﯾﯽ ﻧﻘـﺶ اﺳﺎﺳـﯽ اﯾﻔـﺎ ﮐﻨـﺪ.

حاجیان برخی از موارد مرتبط با افزایش بزهکاری در محلات حاشیه شهر را بیان کرد و گفت: قانونگذار به مدیران شهری اجازه مدیریت در حیطه خارج از شهر را نداده است و این مسئله خود عامل به وجود آورنده کم توجهی به سکونتگاه های روستایی و هسته های جمعیتی واقع در حریم کلانشهرهای مشهد است.
وی افزود: کمبود بودجه برای فعالیت های عمرانی و بهسازی یکی دیگر از عواملی است که باید به آن توجه نمود.   انتهای پیام//ف.ش   ضرورت جلوگیری از گسترش مناطق روستایی در حریم شهر مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مناطق روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است