Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل محیط زیست استان تهران از مختومه اعلام شدن پرونده بوی نامطبوع تهران بدون اعلام نتیجه خبر داد.

کیومرث کلانتری در گفت‎‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌ انتشار بوی نامطبوع در تهران اظهار داشت: با نظر اعضای کارگروه و دستگاه‌های مرتبط و بررسی‌‌های صورت گرفته پرونده بوی نامطبوع تهران مختومه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برای انتشار بوی بد تهران کانون زمینی پیدا نشد و پس از آن نیز به دلیل بارندگی‌ها اخیر عملاً همه دستگاه‌ها کتباً به دبیرخانه و محیط زیست اعلام کردند که این بوی نامطبوع نقطه‌ای نیست.

مدیرکل محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی‌ها نظر بیشتر دستگاه‌ها به سمت شبکه‌های گاز و فاضلاب بود که این موضوع نیز در بحث‌های کارشناسی به نتیجه نرسید و در نهایت پرونده بوی نامطبوع تهران مختومه اعلام شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محیط زیست بوی بد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز

علی سلاجقه  طی نامه‌ای به مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی نوشت: مطابق مصوبه جلسه مشترک مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مقرر شده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فنس کشی در جاده میامی- سبزوار اختصاص یابد.

همچنین در این نامه اشاره شده است که با توجه به نظر سازمان راهدای مبنی بر انتقال این اعتبار به سازمان محیط زیست یا استانداری سمنان جهت انجام این پروژه همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

در پایان این نامه آمده است: به دلیل رسانه‌ای شدن این موضوع و مطالبات مردمی و سمن‌ها به عنوان یکی از وعده‌های محقق نشده آن وزارتخانه و این سازمان، لازم است این مساله در مدت زمان کوتاه تعیین تکلیف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • بازیافت آجر و مواد نسوز در صنعت فولاد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • بهره‌مندی از هوش مصنوعی برای احیای تالاب‌های فارس
  • بهره‌مندی از هوش مصنوعی در جهت احیای تالاب‌ها و دریاچه‌ها
  • مشاهده گله قوچ و میش ارمنی در بوکان
  • نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • حکم سبز برای متخلفان محیط زیست در گیلان