Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - عباس ملازینلی با بیان اینکه محور فعالیت ها ی این سازمان بر حول مسائل اجتماعی است گفت : به دلیل تقارن ایام فاطمیه برنامه ها و جشنهای ایام الله دهه فجر از تاریخ ۲۲بهمن آغاز و تا پایان بهمن ادامه خواهد شد .

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی  اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: این سازمان درحوزه های اجتماعی آموزشی  فرهنگی هنری گردشگری و آموزش شهروندان و تبلیغات فعالیت ها ی مختلفی را انجام داده و درکناردیگر سازمان ها که فعالیت های اجتماعی و ورزشی را برگزار می‌کنند نیز این سازمان مشارکت فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان درآستانه ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی را برگزار خواهد کرد ازجمله اینکه برگزاری برنامه های این سازمان با پخش مستقیم دعای ندبه استان یزد از شبکه یک سیما خواهد بود و چون ایام دهه فجر با ایام فاطمیه متقارن شده سرود های با محتوای انقلابی در دستور پخش است و  برگزاری نمایش های خیابانی و برگزاری کنسرت هایی دراین خصوص که بعد از ایام فاطمیه است.

محور فعالیت‌های این سازمان برحول مسائل اجتماعی است

ملازینلی با بیان اینکه محورفعالیت ها ی این سازمان برحول مسائل اجتماعی است تصریح کرد: برگزاری  موسیقی زنده درمعابرپر تردد شهری، برگزاری جشنواره  نقاشی کودک و نوجوان درمسجد امیرچخماق و برگزاری مسابقه کتابخوانی چهل چراغ  در فضای مجازی با همکاری صدا و سیما و نهاد کتابخانه ها، فضاسازی تبلیغات شهری از طریق بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر برگزاری کنسرت موسیقی توسط خوانندگان کشوری دراوایل اسفند ماه و برگزاری جشنواره استند اپ کمدی و طنز با هدف شناسایی استعدادهای برتراین حوزه ازمهمترین برنامه های این سازمان درایام الله دهه فجراست .

وی خاطرنشان ساخت: همچنین در این ایام اتوبوس کتابخوانی با حضوردر محلات به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی خواهند پرداخت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت:جشن ۴۰سالگی انقلاب درمیدان آزادی یزد با حضور افتخاری چهره های هنری یزد یزد برگزار می‌شود و روز ۲۲بهمن که مصادف با پایان ایام فاطمیه است برنامه ها و جشن‌های شاد این ایام برگزار خواهد شد.

وی از اجرای "نمایش زدگی" که برگزیده جشنواره تتاتر استانی است در استان خبر داد و افزود: این  نمایش در حال حاضر درراه جشنواره تئاتر فجر است و پس از پایان حضور دراین جشنواره  به مدت ۲۰ شب در یزد برای عموم مردم اجرا خواهد شد همچنین با رایزنی هایی که آموزش و پرورش استان صورت گرفته است نمایش‌ها و تئاترهای مدارس درسطح شهر اجرا خواهد تا با این کار اعتماد به نفس دانش آموزان تقویت شده و همچنین با تبلیغات شهری این آثار  استعدادهای این افراد شکوفا شود .

وی ازتجلیل مفاخر و مشاهیر استان و افراد تاثیرگذار در انقلاب خبر داد و افزود: یزدی های  بسیاری از استان در حوزه انقلاب آثار هنری بزرگی خلق کردند و تاثیر گذار بودند که در این ایام از آنها تجلیل خواهند شد  و همچنین هنرمندانی که  در عرصه ملی و استانی فعالیت دارند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد و سلسله شب های فرهنگی  استان با موضوع انقلاب برگزارخواهد شد و کارگاه های سبک زندگی برای بانوان و جشنواره کویر نوردی در این ایام برگزار خواهد شد.

افتتاح مرکزی  یزد شناسی در منزل مرحوم  وزیری

ملازینلی از افتتاح مرکزی  یزد شناسی درمنزل مرحوم  وزیری خبر داد و گفت:  افتتاح مرکز برندسازی  یزد در حوزه گردشگری و افتتاح فرهنگ‌سرای شهید حسن پور در مغازه این شهید بزرگوار که توسط عوامل ساواک در محل کار خود  به شهادت رسیده است و مغازه وی بازسازی شده و تبدیل به فرنگسرا شده است، از دیگر برنامه های این سازمان است.

ملازینلی در خصوص فعالیت‌های ورزشی این سازمان گفت : افتتاح زمین ورزشی درون محله ای والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی، افتتاح باشگاه بدنسازی، افتتاح  زمین ورزشی درون محله ای  بسکتبال و چمن مصنوعی ویژه بانوان، افتتاح پیست دوچرخه سواری  و افتتاح ۱۰خانه ورزشی محلات در دستور کار است که در این طرح از حیاط مدارس که بعدازظهرها تعطیل است با هما ن پرسنل مدارس خانه ورزشی محلات راه اندازی خواهد  شد.

وی از برگزاری ششمین المپیاد  ورزشی محلات در یزد خبر داد و گفت: این المپیاد در سطح گسترده به شکل تیمی و انفرادی برگزار خواهد و مهمترین هدف این مسابقات تحریک خانواده ها به سوی شادی و نشاط ورزش است.

ششمین المپیاد ورزشی محلات در یزد

یوسفی معاون ورزشی این سازمان درخصوص برگزاری ششمین المپیاد  ورزشی محلات در یزد اظهارداشت:این دوره از مسابقات  در ۸ رشته تیمی و ۱۳ رشته انفرادی  از تاریخ ۵ بهمن الی ۲۲ بهمن بزگزار خواهد و به دلیل تقارن ایام فاطمیه مراسم افتتاحیه نداریم و مراسم اختتامیه که در روز ۲۲ بهمن است برگزارخواهد شد.

 وی تصریح کرد: به نفرات برگزیده  اول ۱۵میلیون ریال و نفرات دوم ۱۰میلیون ریال و نفرات سوم ۵میلیون ریال اهدا خواهد شد و به دیگر نفراتی که برتر شناخته نشده اند به قید  قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام / 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تقارن ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فروش تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ‌ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «ماه هم مردمی بودیم»، «ژیلت» ، «یکی نبود یکی بود» و «از نظر سیاسی بی ضرر» که بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی احسان ملکی که از ۲۹ بهمن ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۴ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۱۵۸۹ تماشاگر، فروشی معادل ۲۰۶ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان داشته است.

نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی که از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۲ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۲۰۳۸ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳۲ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «یکی نبود یکی بود» به کارگردانی علی کوزه گر که از ۲۰ بهمن در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۴۴۹۱ تماشاگر به فروش ۷۷۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که از ۱۸ بهمن در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجراهای خود را آغاز کرد؛ با ۳۳ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۴۳۳۷ تماشاگر فروشی معادل ۶۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشته است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تور روزانه ارومیه‌گردی در ایام نوروز برگزار می‌شود
  • آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس
  • عملیات مبارزه با سن در ۲۹ هزار هکتار از مزارع قم آغاز شد
  • برگزاری طرح «هیأت خبرنگار»
  • تشییع پدر شهیدان موسوی فرد در اندیمشک
  • آمار فروش تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
  • آغاز طرح ملی خدمات بشردوستانه و امداد و نجات نوروزی هلال احمر
  • آغاز اجرای طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی خراسان رضوی در ایام نوروز و ماه رمضان
  • آغاز اجرای طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی خراسان رضوی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
  • آغاز مسابقات ورزشی جام رمضان گرامیداشت شهدای جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان