Web Analytics Made Easy - Statcounter

14 آبان ماه سال جاری، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از رای اعتماد مجلس اسامی اعضای هئیت مدیره های زیر مجموعه وزارت کار را منتشر کرد. لیستی که با وجود فشار شریعتمداری بر زیرمجموعه اش نهایتاً به درستی انتشار پیدا نکرد که از نمونه آن می توان به لیست شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی اشاره کرد که کاستی های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از گذشت بیش از 75 روز از ضرب الاجل شریعتمداری مبنی بر استعفای چند شغله ها، تعیین تکلیف مدیران پروازی و بازنشسته ها هنوز هلدینگ های زیرمجموعه این وزارتخانه از دستور شریعتمداری استنکاف می کنند.

هلدینگ نفت گاز و پتروشیمی تامین یکی از جاهایی است که تاکنون اهمیتی برای ضرب الاجل های شریعتمداری قائل نشده است و مدیران چند شغله اش کماکان چند شغله اند.

از این نمونه می توان به علیرضا محمودی عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر، نائیب رئیس هیئت مدیره ایمن خودرو شرق و رئیس هیئت مدیره شرکت راه پرواز ، "حامد واعظ" در هیئت مدیره نفت پاسارگاد و هیئت مدیره آهن و فولاد ارفع، "فرشاد اسفندیاری" عضو هیئت مدیره انرژی توسعه تامین و معاون نظارت بر هلدینگ های تاپیکو و سرپرست پتروشیمی فن آوران، "مهدی وهاب پور رودسری" عضو هیئت مدیره دوده صنعتی پارس و عضو هیئت مدیره شرکت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر اشاره کرد.

انتصاب مجدد مسعود جمشیدی 74 ساله در تاریخ 18 آذر ماه سال جاری ( یک ماه بعد از ضرب الاجل و دستورهای شریعتمداری) به عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی فارابی نشان داد که در بر همان پاشنه می چرخد، جمشیدی همزمان عضو هیئت مدیره سیراف انرژی نیز هست.

شریعتمداری در ضرب الاجل دیگری 5 آذر ماه امسال اعلام کرد که به مدیران پروازی هشدار می دهم که تا یک ماه تکلیف خود را مشخص کنند، با مدیر پروازی نمی توان یک شرکت را اداره کرد. قبل از هشدار شریعتمداری احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به مطالبه 2 هزار خوزستانی و در نامه ای به وزاری نفت و کار خواستار عزل مدیران پروازی در این استان شده بود. 20 روز از پایان مهلت ضرب الاجل شریعتمداری گذشت و در این مورد نیز ضرب الاجل ها و دستورات کماکان از سوی شستانشینان جهت اجرا، بی ارزشند.

بررسی لیست مدیران پروازی نشان می دهد که فقط در خوزستان بیش از 36 مدیر و عضو هیئت مدیره پروازی وجود دارد.

در زیر اسامی برخی از این مدیران را مشاهده می کنید.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل به ادارات استان بوشهر در مناسب سازی محیط برای معلولان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر شنبه در نشست هماهنگی مناسب سازی محیط معلولان با تاکید بر لزوم همکاری ادارات دولتی برای مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان اظهار داشت: بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی و بویژه شهرداری‌ها باید نسبت به مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: باید بررسی دقیق و جامعی انجام شود و هر بانک یا اداره یا شهرداری که کم‌کاری کرده مشخص و با ساز و کار لازم، ملزم به اجرا شوند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: باید یک ضرب الاجل برای ادارات و نهادها در مناسب سازی محیط معلولان تعیین شود و بعد از زمان اعلام شده، هر دستگاهی که کم کاری کرده به عنوان ترک فعل به نهاد قضائی معرفی شود.

وی اضافه کرد: مجتمع‌های بزرگ تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و ساختمان‌های پزشکان نیز باید در مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان اهتمام ورزند و همه باید کمک کنیم تا فضای زندگی معلولان و سالمندان، بهتر و بانشاط‌تر شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: خدمات بهتر و با کیفیت تری باید به معلولان و سالمندان ارائه شود و مسئولان موظف به رعایت دستورالعمل‌ها در قبال این قشر هستند.

محمدی زاده بیان کرد: در بحث اشتغال معلولان نیز دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند.

کد خبر 6056686

دیگر خبرها

  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • شکوری: حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس منتفی است
  • افزایش ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲
  • ظرفیت شبکه آی‌پی کشور در ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت
  • ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش داشت
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • ضرب الاجل به ادارات استان بوشهر در مناسب سازی محیط برای معلولان
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد