Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:35:30 GMT

تکنیک‌های آرایش در خانه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۴۹۷

تکنیک‌های آرایش در خانه

همه خانم‌ها آرایش کردن را دوست دارند در این بین برخی آرایش غلیظ و برخی آرایش ملایم میپسندند، به هر حال آرایش کردن مهارت میخواد اگر تکنیک‌های آرایش را ندانید با آرایش نه تنها زیباتر نمیشوید بلکه چهره تان زشت میشود. در این بخش از ترفند‌های اصلی آرایش را برای خانم‌های مبتدی که میخواهند در خانه آرایش کنند میگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای ریمل زدن حرفه‌ای و تمیز باید یک تکه کاغذ مطابق تصویر زیر پشت مژه‌ها بگیرید تا وقتی ریمل میزنید پلک تان سیاه و ریملی نشود.



وقتی میخواید رنگ کرم پودر را تست کنید بهترین قسمت پوست برای تست آن بالای گردن است که در تصویر زیر بهتر نشان داده شده است.



رژلب زدن هم ترفند‌هایی برای خود دارد، بهتر است ابتدا دور لب را کرم پودر بزنید و سپس شروع به رژلب زدن کنید اگر میخواهید لب هایتان را کمی بزرگ‌تر کنید میتوانید از خط لب استفاده کنید.



با روش کانتور بینی میتوانید بینی تان را کوچک‌تر و خوش فرم‌تر جلوه دهید، روش کانتور کردن را در تصویر زیر مشاهده کنید.


اگر در کشیدن خط چشم مشکل دارید میتوانید از چسب نواری کمک بگیرید، طبق تصویر زیر چسب را روی صورتان بچسبانید و به راحتی خط چشم بکشید.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش صورت آرایش در خانه آرایش چشم کرم پودر رژلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است.

از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • لیست دادگاه های تبریز
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید