Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اطلاعیه شماره یک سازمان محیط زیست در خصوص ششمین امتحان فراگیر مشترک دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۷برای مشاغل کارشناسی و مامور اجرایی محیط زیست

بر اساس اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست شرایط حضور در ششمین امتحان فراگیر کشترک دستگاه‌های اجرایی کشور به شرح ذیل است: «به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ می‌رساند در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب در (سازمان حفاظت محیط زیست) از روز یکشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hrtc.ir  آغاز خواهد شد و در روز سه شنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می‌یابد.

متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.

داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه های یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ (همزمان با شروع ثبت نام) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir  قرار داده خواهد شد، مراجعه کنند.

ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصارا از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.»
 

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • چرا پروژه بارورسازی ابر‌ها در ایران به بن‌بست خورد؟
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه