Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتارهای کی‌روش در فوتبال ایران به شدت شاکی است و اعلام کرد یکی باید جلوی رفتارهای وی را بگیرد. جباری درخصوص مصاحبه‌های اخیر کی‌روش و همچنین شرایط استقلال در اردوی ترکیه همکلام شدیم.

مصاحبه اخیر کی‌روش را خوانده‌اید.

از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا دیگر نمی‌دانم چه بگویم، کی روش دیگر شورش را درآورده. هرچه می‌خواهد می‌گوید اما هیچ‌کسی هم نیست که جلویش را بگیرد. آن وقت که ما از رفتارهای ایشان انتقاد می‌کردیم، همه فکر می‌کردند ما دشمن ایشان هستیم ولی اکنون می‌بینید که حرف‌های‌مان آن موقع بی‌دلیل نبوده است. امیدوارم یک نفر پیدا شود و جلوی رفتارهای وی را بگیرد.

ایشان گفته مردم ایران نان ندارند، بخورند.

اتفاقا نان دارند بخورند و ایشان نگران وضعیت معیشت مردم نباشند زیرا که ایرانی‌ها کار می‌کنند و نان حلال سر سفره خانواده‌شان می‌برند. تمام پول‌های این مملکت را خیلی راحت او و کادر فنی‌اش می‌برند، پاداشش را به روز می‌گیرد، حقوقش یک روز عقب بیفتد زمین و زمان را به هم می‌ریزد آن وقت می‌گوید ایرانی‌ها پول ندارند.

به نظرتان یک نفر نباید جلوی این رفتارهای کی‌روش را بگیرد؟

به نظرتان کسی جرات چنین کاری را دارد. ایشان سال‌هاست که با رفتارهایش همه را آزرده کرده است. هرکاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد، دو تا برد که می‌آورد انگار قهرمان دنیا شده است. هیچ‌کسی دیگر جلودارش نیست. حالا خوب است ما هنوز قهرمان نشده‌ایم که وی چنین کارهایی را انجام می‌دهد. قهرمان بشویم چه اتفاقی می‌افتد.

تیم ملی هم توانست به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شود.

از اول هم قابل پیش‌بینی بود که تیم ملی سرگروه می‌شود. زیرا که تیم‌های آن‌چنان قوی در گروه ما قرار نداشتند اما چیزی که برای من سوال‌برانگیز است، این است که مدام ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. سه بازی در جام ملت‌ها انجام داده‌ایم و در هر بازی ترکیب دفاعی‌مان دچار تغییرات شده است. البته این هم یک نکته مثبتی دارد و آن هم این است که چقدر ما بازیکن خوب داریم که دست مربیان را برای انتخاب نفرات بازنگه می‌دارد. تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود زیرا پتانسیل آن را دارد.

در مرحله بعدی باید به مصاف عمان برویم.

بازی سختی نیست زیرا عمان در گروهش سوم شده است و نه حرفی برای گفتن دارد و نه چیزی برای از دست دادن. اگر پیروز شوند که کار بزرگی انجام داده‌اند و اگر هم ببازند کسی به آنها خرده نمی‌گیرد. اما من جدول را که دیدم ایران تا مرحله نیمه نهایی کار چندان سختی را در پیش ندارد. دوست دارم به خاطر فوتبال ایران هم که شده، قهرمانی را به دست بیاوریم.

از استقلال خبر خاصی داری؟

یک بازی دوستانه انجام داده‌اند. قرار است یک بازی دیگر را هم آنجا برگزار کنند، تنها مشکل حال حاضر استقلال جذب بازیکن جدید است که قرار است به زودی آن‌طور که من شنیده‌ام این اتفاق هم بیفتد. امیدوارم استقلال هم در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد و هوادارانش را خوشحال کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارلوس کی روش علی جباری کمیته پیشکسوتان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص نتایجی که ملوان بندرانزلی در این فصل از لیگ برتر گرفته و دیدار حساسی که با سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دارد، اظهار کرد: این فصل توانستیم جایگاهی که ملوان در طول تاریخ داشته برگردانیم. با درایت تارتار و همدلی بچه‌ها توانستیم به این نتایج برسیم. خیلی امید داریم تا برابر سپاهان برنده شویم و گام بزرگی به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برداریم.  

وی ادامه داد: پیش از گفته بودیم بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی با تیم قدرتمند سپاهان جنبه ۶ امتیازی دارد و درست است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته ولی سپاهان همیشه تیم خطرناکی بوده و خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم تا به هدف خود برسیم و در نهایت بتوانیم برنده شویم و به سهمیه آسیایی نزدیک شویم.

هافبک ملوان در مورد اینکه تیمش در بازی با پرسپولیس قربانی اشتباهات داوری شد و نظرش در خصوص عملکرد داوران در دیدار‌های ملوان چیست، یادآور شد: تا زمانی که VAR به تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیاید مشکلات داوری به قوت خود باقی است. نمی‌توان گفت اشتباهات داوری عمدی است. به عنوان مثال در صحنه گل آفساید پرسپولیس به تیم ما، خیلی سخت بود در یک لحظه آفساید میلی‌متری را کمک داور تشخیص دهد. می‌شد اعلام آفساید کند و بعد مشخص شود آفساید نبوده است. انسان دچار اشتباه می‌شود و عمدی در آن نیست.  

جعفری افزود: تا وقتی تکنولوژی VAR وارد تمامی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران نشود تهمت‌ها زده می‌شود، ولی به نظر من همه داوران ما پاک کار می‌کنند. توان آنها در همین سطحی است که شاهد آن هستیم و بیش از این نمی‌شود از داوران انتظار داشت. داوران بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و VAR به کمک آنها می‌آید تا قضاوت درستی داشته باشند. اگر این تکنولوژی بیاید عدالت هم به داوری ایران بازمی‌گردد، در بازی با پرسپولیس ناحقی علیه ملوان نبود و ناداوری صورت گرفت. تا آن جایی که به یاد دارم بر روی ناداوری ۷ امتیاز از دست ما خارج شده که اگر این امتیاز‌ها را داشتیم به راحتی در رده سوم جدول بودیم و حتی توان رقابت با استقلال و پرسپولیس را در کورس قهرمانی داشتیم.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • رجبی: همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود