Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در سفر به جنوب کرمان مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان کرمان اختصاص دادند. آفتاب‌‌نیوز :  " یحیی صادقی" با اشاره به جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان کرمان که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در شهرستان منوجان گفت: فاصله ما با رفع فقر مطلق کاهش‌یافته بود اما به دلیل شرایط اقتصادی پیش‌آمده در سال جاری این فاصله افزایش یافت و این نهاد برای تحقق شعار سال و رفع فقر مطلق نیاز به حمایت جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه 12 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن هستند، بیان کرد: جمعیت قابل‌توجهی از مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز بدهی معوق بانکی دارند که برای رفع مشکلات آن‌ها نیازمند حمایت ویژه دولت هستیم.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به ظرفیت کشاورزی جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: باوجوداین ظرفیت در جنوب کرمان متأسفانه ۱۸ درصد جمعیت جنوب کرمان تحت حمایت این نهاد هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه به اشتغال‌های ایجادشده توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: سال گذشته 7800 شغل پایدار توسط این نهاد در استان کرمان ایجاد شده است.
به گزارش ایسنا، پیگیری‌ها و ارائه گزارش عملکرد از وضعیت مناطق محروم و مشکلات مددجویان تحت حمایت توسط مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان کرمان مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار توسط معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به کمیته امداد استان کرمان اختصاص یافت و قرار شد این اعتبار ظرف یک ماه آینده به کمیته امداد ابلاغ شود.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کمیته امداد کرمان نوبخت سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سهم استان کرمان 3 هزار و ۳۵۵واحد بود که ۳۷ واحدِ آن در شهرستان بردسیر به صورت نمادین افتتاح شد.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه این آیین  گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد 50 مترمربع  به همت کمیته امداد و با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سپاه ثارالله استان ساخته و تحویل مددجویان استان کرمان شده است.

ناصر عسکری‌نژاد افزود: برای ساخت 3 هزار و 355 واحد مسکونی 1107 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی هزینه شده است.

 وی بیان کرد: ساخت این واحدهای مسکونی در استان در سال 1402 نسبت به سال 1401، 158 درصد رشد داشته است.

در ارتباط تصویری رئیس جمهور با ۳۱ استانِ کشور ۳۳ هزار و۶۸۳ مسکن/ به مددجویانِ کمیته امداد/ واگذار شد.

سهم استان کرمان 3 هزار و ۳۵۵واحد بود که ۳۷ واحدِ آن در شهرستان بردسیر به صورت نمادین افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • جذب حامی برای ۶۲۵ تن از فرزندان ایتام و محسنین در قشم
  • پرداخت بیمه برای بیش از ۳هزار مددجوی کمیته امداد در استان همدان
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان