Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@11:39:31 GMT

◄ اتمام‌حجت وزیر صنعت با خودروسازان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۷۹۵

◄ اتمام‌حجت وزیر صنعت با خودروسازان

تین‌نیوز | 

رضا رحمانی، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت نسبت به اجرای تعهدات خودروسازان اولتیماتوم داد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از جماران، رحمانی در جلسه‌ای که با حضور مدیران عامل سازمان حمایت، ایران‌خودرو و سایپا برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم درفروش خودرو تأکید کرد و افزود:‌ سازمان حمایت و خودروسازان براساس مصوبات قانونی باید به‌گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش‌فروش خودروها جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیچ‌گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم موردقبول نیست و باید به‌صورت روزمره دستورات صادرشده را پیگیری کند.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت اضافه کرد: اطلاع‌رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به‌طورجدی در آن اهتمام کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودروسازان وزیر صنعت سازمان حمایت رضا رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد