Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:34:48 GMT

خاطراتی از زبان خدا برای بچه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۸۶۲

خاطراتی از زبان خدا برای بچه‌ها

«خاطرات خدا»، نوشته غلامرضا حیدری ابهری از سوی انتشارات جمال برای گروه سنی کودکان منتشر شد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کتاب «خاطرات خدا» به قلم حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده کودک و نوجوان، با الهام از احادیث ائمه اطهار(ع) منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر که از سوی نشر جمال روانه بازار کتاب شده است، دربردارنده داستان‌های کوتاهی است که از زبان خدا برای گروه سنی کودک روایت می‌شود.

نویسنده در این اثر تلاش کرده تا با در نظر گرفتن احادیث اهل بیت(ع)، مفاهیم اخلاقی را به کودکان با زبان داستان آموزش دهد. در پایان نیز حدیث مورد نظر ذکر شده است. این اثر که حاوی 56 داستان است، با تصویرگری مهشید رضایی منتشر شده است.

همچنین نشر جمال چاپ جدید «برایم از قرآن بگو» را با ویرایش جدید روانه بازار کتاب کرده است. این اثر نیز به قلم حیدری ابهری برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده است.

«برایم از قرآن بگو» شامل 40 نامه است که در آن نوجوانان پرسش‌های دینی‌شان را مطرح کرده و نویسنده با توجه به آیات و روایات در صدد پاسخگویی به آنها برآمده است. کتاب نیز در شمایل یک پاکت نامه منتشر شده است.

قفسه خالی قصه‌های بومی برای بچه‌های ایرانی+ فیلمسبحانی‌نسب: به ورود چمدانی کتاب عادت کرده‌ایم

این اثر همچنین می‌تواند الگوی مناسبی برای پاسخگویی به پرسش‏‌های مذهبی این گروه سنی ارائه است که می‌تواند مورد استفاده مربیان ، معلمان و مبلغان نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات کودک و نوجوان ادبیات دینی و آیینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستوان یکم محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.   شهید محسن حسین‌نیا علاوه بر اینکه در عرصه حفاظت از مردم و میهن فعال بود و جان بر سر این راه فدا کرد مداح اهل بیت و تکواندوکار هم بود خانواده این شهید که می‌گویند آرزوی همیشگی سید محسن شهادت بود و این درخواست را از همه حتی کودکان هم می‌کرد.   از این شهید والامقام ۲ دختر ۹ ساله و ۹ ماهه به یادگار مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • پیام آمریکا بعد از حمله سپاه از زبان امیرعبداللهیان را ببینید
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • جزییات فوت یک فرد در ساختمان وزرا از زبان سرهنگ راستی+فیلم
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم