Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@02:09:18 GMT

قیمت مرغ به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۸۸۸

قیمت مرغ به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافت

قیمت هرکیلوگرم مرغ در مراکز خرده فروشی که روزپنج شنبه اندکی کاهش یافته بود، امروز با حدود ۶۵۰ تومان افزایش به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی که روز پنج شنبه تا حدودی کاهش یافت و به ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده بود، امروز ۶۵۰ تومان افزایش یافت و به کیلویی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، امروز قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در عمده فروشی درب کشتارگاه ۱۲۶۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی  ۱۲۸۰۰ تومان و خرده فروشی مرغ شمال ۱۳۴۰۰ تومان است.

همچنین قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن تهران ۱۲۴۰۰تومان، سینه با کتف ۲۱۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۲۰۰۰ تومان و فیله ۲۵۰۰۰ تومان است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه پرنده و ماهی قیمت مرغ مرغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: با ورود سامانه ناپایدار جوی از امروز، پنجشنبه وضع جوی استان با کاهش دما و بارش‌های رگباری همراه خواهد بود و تا صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش کاهش دما از بامداد امروز ۵ شنبه ۹ فروردین در خراسان رضوی آغاز شده است و میانگین دمای استان فردا جمعه در مقایسه با چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش خواهد یافت.

همچنین بارش باران که از صبح امروز در نواحی شمالی استان آغاز شده است تا شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت و باران میهمان بیشتر نقاط خراسان رضوی خواهد بود.

مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اعلام کرد: بارندگی‌ها به علت کاهش دما در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران خواهد بود و به  علت رگباری بودن بارش‌ها امکان وقوع آبگرفتگی و رواناب در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

هم اکنون ایستگاه‌های قوچان، کلات و درگز میزبان بارش‌های بهاری هستند و به تدریج این بارش‌ها همه استان را فرا خواهد گرفت.

در شبانه روز گذشته، قوچان با ۲ و سرخس با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳