Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل گمرک ایران از مبارزه با هرگونه قاچاق کالا از طریق مبادی رسمی خبر داد و گفت: معافیت‌های گمرکی به سمت تولیدکنندگانی هدایت می‌شود که امکان تولید محصولات و مواد اولیه وارداتی را در داخل کشور ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی میراشرفی با اشاره به برنامه‌های گمرک ایران در راستای حمایت از تولید،بیان کرد: گمرک ایران به عنوان تصمیم‌گیرنده و وضع‌کننده معافیت‌های گمرکی نیست، ولی گمرک می‌تواند پیشنهاداتی را پس از بررسی بازخورد‌های قوانین و معافیت‌ها از سازمان‌های ذی‌ربط دریافت و ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل گمرک ایران اظهار کرد: در پیشنهادات گمرک به صورت مشخص معافیت‌ها را به سمت تولیدکنندگان هدایت می‌کنیم به نحوی که تلاش می‌شود تا معافیت برای تولیدکنندگانی اعمال شود که امکان تولید محصولات مورد نیاز را در داخل کشور ندارند.

میراشرفی، پیرامون قاچاق کالا و برنامه‌های مقابله با آن نیز تصریح کرد: ما امروز با قاچاق از طریق مبادی رسمی کشور مواجه نیستیم و گمرک ایران با هرگونه قاچاق مقابله و کشفیاتی را در این زمینه دارد.

معاون وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در بحث مناطق آزاد نیز گمرک مکلف به حضور است و بر ورود و خروج کالا در مناطق آزاد کشور نظارت خواهد کرد. در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و ما در راستای انجام این وظیفه پیش خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معافیت گمرکی تولیدکنندگان رئیس کل گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از منابع و مخبرین محلی مبنی بر دپوی کالای قاچاق از نوع تنباکو در جاده «علی آباد طپانچه» مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر اعزام شده و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ویژه در بازرسی از محل ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر شده و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6063621

دیگر خبرها

  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد