Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:22:37 GMT

قاتل فراری در حال خروج از مرز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۹۹۷

قاتل فراری در حال خروج از مرز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل شخصی به هویت «ج - س» و مجروحیت فردی دیگر در یکی از مناطق اهواز، دستور لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری به مأموران ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد قاتل از مقتول مقدار زیادی ارز به سرقت برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده بیان کرد: مأموران پلیس با تحقیقات گسترده و به‌کارگیری روش‌های نوین کشف جرم قاتل به هویت «م - د» را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاتل در اهواز یک قبضه سلاح کمری کشف شد و قاتل همچنان متواری بود، اظهار کرد: مأموران انتظامی اهواز با پیگیری‌های ویژه و رصد اطلاعاتی، قاتل را در کمتر از ۱۲ ساعت درحالی‌که با مدارک جعلی قصد فرار از مرز خرمشهر را داشت با کمک عوامل انتظامی شهرستان خرمشهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از وسایل قاتل مقدار زیادی دلار و مدارک هویتی جعلی کشف شد.

کد خبر 4517321

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری قاتل شهرستان خرمشهر عباس حيدری نیروی انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد