Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، چند روز پیش ماموران پلیس مترو در حال گشت‌زنی در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) بودند که به دو مرد در حال پرسه زنی مشکوک شده و رفتار آنها را تحت نظر گرفتند که در ادامه این دو نفر اقدام به بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو کردند.

این دو مرد به محض مشاهده ماموران پلیس مترو آن شهروند را رها کرده و در حالی که سعی در خونسرد نشان دادن خود داشتند ادعا کردند که از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هستند و به دلیل حمل موادمخدر اقدام به بازرسی بدنی از آن شهروند کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادعای این دو نفر در حالی مطرح شد که آنان فاقد هرگونه کارت شناسایی بوده و زمانی که ماموران مترو نیز درخواست کارت شناسایی کردند، این افراد با تهدید و جوسازی از ارائه کارت شناسایی و حکم ماموریت امتناع کرده و حتی مدعی شدند که چون مافوق ماموران مترو هستند با آنها برخورد خواهند کرد.

تهدیدات دو مامورنما موثر نبود و ماموران پلیس مترو اقدام به دستگیری و انتقال این افراد به کلانتری 105 سنایی کردند که در آنجا سوابق این افراد بررسی و مشخص شد که آنان ارتباطی با پلیس نداشته و اتفاقا پیش از این چندین بار به دلیل ارتکاب جرائم مختلف بازداشت نیز شده‌اند.

سرهنگ علیرضا راقی، فرمانده یگان انتظامی مترو با تایید این خبر به ایسنا، گفت: دو متهم که به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی، بازداشت شدند، اعتراف کردند که با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان به خصوص مسافران مترو در ایستگاه‌هایی مانند میدان انقلاب، میدان ولیعصر و... می‌کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهمان روانه دادسرا شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماری از بانوان گچسارانی در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه تحقق عملیات «وعده صادق» در مرکز این شهر (روگذر) ایستگاه شکرانه اقتدار برپا کردند. توزیع بیش از دو هزار کاسه آش، پخت نان محلی، پخش شیرینی و شربت بین شهروندان به همراه آیین آتش‌بازی از دیگر برنامه‌ها در این ایستگاه اقتدار بود. گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله موشکی و پهپادی به‌سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد