Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@07:17:21 GMT

اعتراض پیتزایی جورج بوش: به تعطیلی پایان دهید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۰۶۶

اعتراض پیتزایی جورج بوش: به تعطیلی پایان دهید

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با انتشار پیامی از دو جناح سیاسی کشورش درخواست کرد تا به تعطیلی دولت واشنگتن که وارد بیست و نهمین روز شده است، پایان دهند.

به گزارش ایسنا، جورج واکر بوش، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا تصویری از خودش را به همراه مطلبی در یک رسانه اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد او برای عوامل سرویس مخفی پیتزا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوش غالبا در بحث‌های روز اجتماعی آمریکا مشارکتی نمی‌کند، اما این بار تصمیم گرفت تا در بحث تعطیلی دولت ورود کرده و پایان تعطیلی دولت فدرال را خواستار شود. رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نوشت: "لارا واکر بوش و من واقعا از پرسنل سرویس مخفی و هزاران کارمند فدرال که برای کشورمان، بدون حقوق، سخت تلاش می‌کنند، سپاسگذاریم."

او در ادامه نوشت: "ما همچنین از شهروندانمان که از آنها حمایت می‌کنند، قدردانی می‌کنیم. زمان آن فرا رسیده است که رهبران دو طرف، سیاست را کنار بگذارند، متحد شوند و به این تعطیلی پایان دهند."

جورج بوش در سخنانش به نام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که درخواست بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی کرده است یا نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یا سناتور چارلز شومر اشاره‌ای نکرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا به تازگی گفته است، یکی از روسای جمهوری پیشین آمریکا به صورت خصوصی از او خواسته تا این دیوار مرزی را بسازد اما تمام چهار رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که در قید حیات هستند، بیان چنین مطلبی را تکذیب می‌کنند.

انتهای پیام

مترجم و دبیر: اکرم ترابی   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعطیلی دولت آمریکا تعطیلی دولت ترامپ جورج بوش دونالد ترامپ نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که اگر بار دیگر او به ریاست جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج و مرج و «حمام خون» خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری  2024 تهدید کرد که در صورت شکست در انتخابات، خون به‌پا خواهد کرد.

ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی خود در جمع طرفداران خود گفت که اگر در انتخابات مذکور پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که دیگر انتخابات دیگری در ایالات متحده برگزار شود.

دونالد ترامپ همچنین به طرفدارن خود وعده داد: پیروزی سریع و آسانی را در انتخابات ریاست جمهوری آتی محقق خواهیم کرد.

هفته گذشته ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسما وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مارک‌ میلی درباره خروج آمریکا از افغانستان
  • اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین
  • عکسی از کفش مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن!
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از سکندری خوردن
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • درخواست کاخ سفید از کنگره برای پایان تحقیقات استیضاح بایدن
  • آمریکا از بی‌ثباتی خاورمیانه سود می‌برد/ مقصر شکست طرح دو‌ دولتی جورج بوش است