Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@02:08:17 GMT

گردهمایی کارکنان شعب مشهد بانک ایران زمین

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۰۶۷

گردهمایی کارکنان شعب مشهد بانک ایران زمین

پول‌نیوز - گردهمایی سراسری کارکنان استان‌های خراسان رضوی و شمالی با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استان ها و مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش، مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی و کارکنان شعب مشهد و دوایر مدیریت این استان برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، تاسیس بانک ایران زمین را نتیجه تلاش موسسین در راستای خدمت به تولید و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: همواره این انتظار از بانکها به عنوان گردانندگان چرخ‌های اقتصاد کشور می‌رود که بتوانند نقش موثری در تامین مالی و راه‌اندازی کارخانه‌های تولیدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو با وجود مشکلات زیادی که در سالهای اخیر برای بانکها ایجاد شده ما هم سعی کردیم آنچه در توان داریم مسیر خدمت به مردم کشور به کار بگیریم.

قدیمی که در جمع کارکنان بانک ایران زمین در استان خراسان سخن می‌گفت، با اشاره به سرمایه‌گذاری های صورت گرفته این بانک در این استان و استان‌های همجوار گفت: در سال جاری از سیمان غرب آسیا در منطقه مشهد و با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح شد، که این امر با سرمایه‌گذاری بانک ایران زمین و بخش خصوصی تامین شده است. که می‌تواند نقش موثری در توسعه منطقه و اشتغال جوانان داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره جایگاه حساس مدیران استانی بانک و نقش ایشان در پیشبرد اهداف بانک، پس از تقدیر و تشکر از مدیران قبلی استان (خصوصاً آقایان ریحانی و سلیمانی) که به حق با کوششی مثال زدنی زمینه ساز رشد بوده‌اند، میثم شمس آبادی را به عنوان مدیر و سید محمود مصنع رضوی را به سمت معاون اجرایی شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی معارفه کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که کارکنان حق شناس و خدوم این استان با بهره گیری از تجربیات و رهنمودهای این بزرگواران شرایط استان را برای رشد و تحقق اهداف بانک مهیا خواهند ساخت.

سپس فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش عنوان کرد: امروز مدیران ارشد بانک به عنوان معتمدین موسسین و سهامداران عمده بانک تصمیم به ارتقاء جایگاه بانک و افزایش سهم بازار با سرعتی بیش از پیش گرفته اند که در این پروسه رشد و ورود به عصر جدید بانکداری قطعاً نقش سرمایه انسانی، نقشی اثر بخش و مهم خواهد بود.

در ادامه حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها نیز پس از تشکر از مدیران شعب سابق این استان و ارج نهادن به تلاشهای ایشان عنوان کرد: فعالیتهای در خور تقدیری توسط مدیران سابق این استان برای تعالی شعب تحت نظارت خود صورت گرفته است و از این تاریخ قرار است از تجربیات و تصمیمات مدیر جدید استان که یکی از مدیران با سابقه شبکه بانکی کشور است بهره مند شویم. لذا با توجه به تغییرات صورت گرفته در مدیریت و معاونت استان همچنین با عنایت به انتظارات مدیران عالی بانک از این استان امید است همکاران با همتی مضاعف و تلاشی بی وقفه زمینه را جهت تحقق اهداف تعیین شده و پیشبرد اهداف هالی بانک فراهم سازند.

شمس آبادی مدیر جدید استان های خراسان رضوی و شمالی اظهار امیدواری کرد با همکاری و کوشش پرسنل در قالب تیم استان تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف بانک بکار خواهیم بست.

در پایان رضوی معاون جدید استان نیز پس از تشکر از مدیران عالی بانک جهت اعتماد انتخاب ایشان اظهار داشت که دوش به دوش کارکنان این استان تمام تلاش خود را جهت تعالی بانک بکار خواهیم گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی به مشهد

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز دوشنبه در نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی گفت: ۱۱۷ هزار و ۲۲ نفر از کل این شمار از مسیر هوایی، ۲۲۵ هزار و ۴۵ نفر از طریق ریلی، ۳۵۸ هزار و ۳۶۳ نفر با وسیله نقلیه جاده‌ای عمومی و یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۹۴۳ نفر با وسیله نقلیه شخصی وارد مشهد شدند.

وی اسکان زائران و مسافران را از اولویت‌های جدی دانست و با اشاره به پیش بینی بارندگی طی روز‌های پایان سال و آغاز سال نو ادامه داد: آمادگی هر چه بیشتر ظرفیت‌های اسکان در مشهد و استان بررسی و تذکرات لازم اعلام شده است.

جانشین رییس قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی گفت: مسافران و زائران باید از مبادی رسمی و تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده بلیت رفت و برگشت تهیه کنند تا در هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

گنابادی نژاد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تامین و توزیع کار و نیز نظارت بازار افزود: تامین کالا‌ها و اقلام اساسی مانند گوشت مرغ، گوشت قرمز، شکر، میوه و به ویژه آرد برای نانوایی‌های فعال در ایام تعطیلات و اطراف حرم رضوی در میزان مطلوب محقق شده است.

وی با بیان این که ۲۸ درصد کل ظرفیت اقامتی خراسان رضوی تا صبح امروز با حضور زائران تکمیل شده است ادامه داد: در تمامی بخش‌ها و کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد خدمات سفر برنامه ریزی لازم انجام شده است.

کمبود دارو در مشهد نداریم

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست خدمات سفر استان خراسان رضوی گفت: در بحث تامین و توزیع دارو وضعیت آرامی داریم و پیگیر رفع کمبود اندک اقلام دارویی هستیم.

دکتر محمد یوسف رحمتی افزود: در نوروز امسال برای نخستین بار شرکت‌های دارویی در ایام تعطیلات فعال هستند و نیاز‌های دارویی را تامین خواهند کرد.

بهسازی هزار و ۵۶۰ کیلومتر راه در خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز گفت: حدود ۸۲ درصد زائران ورودی به استان با وسیله نقلیه شخصی سفر می‌کنند و ۱۰ درصد با اتوبوس و ۱۰ درصد باقیمانده از طریق هوایی و ریلی وارد استان می‌شوند بنابر این اهمیت جاده‌های دسترسی بسیار مهم است.

جعفر شهامت افزود: طی سال گذشته چهار هزار کیلومتر راه در استان نیازمند بهسازی تشخیص داده شد که برنامه سه ساله برای بهسازی این میزان تدوین شد.

وی ادامه داد: هزار و ۵۶۰ کیلومتر از این میزان راه بهسازی شد و با توجه به عمر بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال راه‌های خراسان رضوی، اهمیت بازسازی راه‌ها زیاد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به این که از تابستان پارسال تا کنون بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در زمینه بهسازی راه‌های خراسان رضوی هزینه شده است گفت: طی امسال نیز ۲ هزار میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

شهامت با اشاره به شناسایی ۳۰ نقطه حادثه خیز خراسان رضوی گفت: تا کنون ۱۱ نقطه از این شمار رفع عیب یا حذف شده است و بقیه در فرایند مناقصه برای رفع عیب یا حذف قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پلمب ۴ واحد صنفی به علت گران فروشی در مشهد
  • ورود بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی به مشهد
  • ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی وارد مشهد شدند
  • نخستین پرواز اراک به مشهد به زمین نشست
  • هوای مشهد آلوده شد
  • تشریح برنامه های 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال 
  • انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی
  • گردهمایی تخصصی الگوی کشت محصولات زراعی در گناباد
  • هوای مشهد سالم است
  • بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه ممتاز بلوار آفریقا