Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - بررسی جزییات بدهی ۷۳ هزار میلیارد تومانی سیستم بانکی به بانک مرکزی نشان میدهد، ۴۰ هزار میلیارد تومان از این بدهی مربوط به بانک مسکن و قسمت مهم آن مربوط به تسهیلات ارزان قیمت مسکن مهر است.

در لایحه بودجه 97 و همچنین بودجه سال آینده، برای تسویه بدهی بانکها، به بانک مرکزی سازوکار اجرای جز 1 بند و تبصره 5   در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مانده بدهی بانک ملی به بانک مرکزی حدود 1700 میلیارد تومان، بدهی بانک مسکن 40 هزار میلیارد تومان است.  همچنین بدهی  بانکهای پاسارگاد، سرمایه، پارسیان، انصار، صادرات و رفاه و... به بانک مرکزی در جدول زیر مشخص شده است. بر این اساس جمع کل بدهی بانکها به بانک مرکزی حدد 73.6 هزار میلیارد تومان و جمع کل بدهی بدون احتساب بانک مسکن (خط اعتباری مسکن مهر)، 32 هزار میلیراد تومان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی بدهی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ‌های گردشگری در سامانه جانا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت میراث فرهنگی , گردشگری و صنایع دستی ، علی اصغر شالبافیان در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه شکایت‌های مربوط به نوروز تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ رسیدگی می‌شود، افزود: گشت‌های نامحسوس نیز به‌منظور نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری برقرار هستند.
وی نظارت بر هزینه‌ها را از دیگر دغدغه‌های مهم عنوان کرد و گفت: افزایش نرخ سالانه مراکز اقامتی را منوط به اعلام بهره‌بردار در سامانه جانا کرده‌ایم. قیمت مورد تایید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سامانه برای مردم قابل مشاهده است.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه اکثر تخلفات از سامانه‌های رزرو انجام می‌شود،افزود: به سامانه‌ مرکزی نگهداشت داده ها اعلام کرده‌ایم که مبنای رسیدگی به پرونده‌های شکایت‌ قیمت‌های اعلام شده در سامانه است.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد: از ظرفیت نظارتی تمامی دستگاه‌های عضو به‌منظور تحقق سفری ایمن و رضایتمند برای مردم استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به همکاری با وزارت نفت به‌منظور رفع مشکلات مربوط به سوخت در استان‌های جنوبی، افزود: در چند سال اخیر چهار استان جنوبی درگیر مسائل مربوط به سوخت بودند که امسال با همکاری وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تا حد زیادی این مشکلات برطرف شده است.

دیگر خبرها

  • جزییات حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ + جدول کامل حقوق و دستمزد ۱۴۰۳
  • شعب کشیک بانک‌ها در ایام نوروز اعلام شد + جزییات
  • اعلام نرخ‌های گردشگری در سامانه جانا
  • تسهیلات ساخت مسکن، بزرگترین آزمون بانک مرکزی برای خلق پول مولد شبکه بانکی
  • کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه
  • تحقق «مهم‌ترین وعده اقتصادی دولت» در گرو اقدام مهم از سوی بانک مرکزی است
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان تأمین اجتماعی در فارس
  • بدهی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی ماهان به شهر فرودگاهی امام/تهاتر ابنیه هما با بدهی‌ها با دستور وزیر راه
  • بسترسازی برای توسعه ساخت مسکن در سال آخر دولت سیزدهم چطور صورت گرفت؟