Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@02:44:29 GMT

اولتیماتوم وزیر صمت به خودروسازان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۰۶۹

پول‌نیوز - وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با فراخواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آن ها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.

رضا رحمانی در جلسه ای که با حضور مدیران عامل سازمان حمایت، ایران خودرو و سایپا برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تاکید کرد و افزود:‌ سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت اضافه کرد: اطلاع رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی در آن اهتمام کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر صنعت خودرو التیماتوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همای سعادت چگونه به ایران رسید؟

به گزارش همشهری آنلاین، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با همشهری درباره از بین رفتن بخش زیادی از باران ها در جریان سیل در سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هدر رفت بارش ها و سیلاب ها در سیستان و بلوچستان مایه تاسف است. اما خوشبختانه رئیس جمهور محترم در زمان حضور در سیستان و بلوچستان دستورات مهمی در این باره صادر کردند. سیستان و بلوچستان استانی است که در چندماه گذشته مشکل کم آبی داشت و در حال حاضر از زیادی باران ها گرفتار سیل شده است. بنابراین طبق دستور رئیس جمهور، طرح جامع آب خیز داری با کمک وزارت جهاد و کشاورزی عملیاتی خواهد شد تا دیگر شاهد چنین مسائلی در این استان نباشیم.

وی در ادامه درباره شناسایی گونه های کمیاب جانوری در کشور عنوان کرد: پرندگانی مانند همای سعادت در مسیر پروازی خود به ایران سفر میکنند و مناطقی که این پرندگان و جانوران به آن سفر میکنند، نشانه گذاری شده است و توسط ماموران محیط زیست حفاظت میشود تا از تعرض به این گونه های جانوری جلوگیری شود. به طور کل این گونه ها به راحتی رفت و آمد میکنند و مشکلی برای آنان وجود نخواهد داشت.

کد خبر 839521 برچسب‌ها خبر مهم حیوانات - انقراض گونه‌ها سازمان حفاظت محیط زیست محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز آبزیان در پردیس
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها
  • نحوه واگذاری خودروسازان چگونه خواهد بود؟
  • واگذاری خودروسازان به روش مزایده
  • همای سعادت چگونه به ایران رسید؟
  • دامداران اصلاح نژادی دام سبک در قم حمایت می‌شوند
  • وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!
  • «ماهی قرمز» خطر جدی برای محیط زیست
  • ممنوعیت فروش گونه‌های آبزی به جز ماهی قرمز در قرچک