Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@10:38:03 GMT

10 مجلس تعزیه در سوگواره کرمان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۰۷۰

10 مجلس تعزیه در سوگواره کرمان اجرا می شود

عباس سالاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیست و دومین سوگواره تعزیه استان کرمان از اول تا دهم بهمن ماه در پارک مطهری کرمان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: زمینه سازی برای ارتقای تعزیه کرمان و تبادل تجربیات بین گروه های تعزیه از اهداف برگزاری بیست و دومین دوره تعزیه استان کرمان است.
دبیر سوگواره تعزیه استان کرمان با بیان اینکه سالهای گذشته سوگواره به صورت رقابتی برگزار می شود تاکید کرد: امسال و این دوره از سوگواره به صورت غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نظارت بر کارهای اجرا شده در سوگواره ادامه داد: در پایان سوگواره، کارگاه های آموزشی و سایر موارد بر اساس نیازهای گروه ها و اعضای تعزیه استان کرمان برگزار می شود.
سالاری بیان کرد: فرخوان این سوگواره پس از مدتی وقفه در مرداد سال جاری انتشار یافت و به دلیل راهپیمایی اربعین زمان برگزاری این برنامه به بهمن تغییر یافت.
وی افزود: بعد از اتمام دوره بیست و سوم سوگواره تعزیه، با برگزاری جلساتی با مشاورین و تعزیه خوانها و مشورت از پیشکسوتان در خصوص برگزاری رقابتی یا غیر رقابتی بودن این سوگواره تصمیم گیری خواهد شد .
7437/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کرمان پیشکسوتان کرمان تعزیه سوگواره جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد مقدس گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان، یک رویداد فراگیر و در ۲۰ رشته ورزشی در حال برگزاری است که توسط معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد بدون گرفتن هزینه ورودی از تیم و به‌صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی در خصوص مسابقات جام رمضان مشهد اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۳۲۰ تیم و مشارکت نزدیک به سه هزار و ۶۰۰ علاقه‌مند ‏فوتسال در قالب بازیکن، مربی، داور، عوامل اجرایی و اسپانسرها و استقبال بی‌نظیر در حال برگزاری است.

وی افزود: این رویداد برای سومین سال پیاپی توسط معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد به عنوان متولی این همایش ‏بزرگ فوتسالی برگزار و مسابقات در ۱۰ سالن مشهد برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد مقدس ادامه داد: این بزرگ‌ترین رقابت فوتسال جام رمضان در سراسر کشور است که به میزبانی شهر مشهدمقدس و به همت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و همکاری هیئت فوتبال این شهرستان برگزار می‌شود.

این المپیاد در سه بخش آقایان، بانوان و جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و همانند دو دوره قبلی، هزینه ورودی تمام مسابقات رایگان خواهد بود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد مقدس عنوان کرد: این مسابقات هم‌زمان با شب‌های ماه مبارک رمضان و در ۱۶ رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال، فوتبال پایه، بدمینتون، کشتی پهلوانک‌ها، هندبال، بوچیا، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، هندبال ساحلی، کبدی ساحلی، پنچاک سیلات و ماهیگیری ورزشی برگزار می‌شود و مطابق سال‌های گذشته، علاوه بر برگزاری مسابقات رشته‌های توپی و گروهی پرطرفدار، المپیاد در سایر رشته‌ها نیز اجرا خواهد شد و در همین راستا، سه رشته ویژه جانبازان و معلولان، دو رشته ویژه رده سنی پایه و شش رشته ساحلی و دریایی درنظر گرفته شده است.

علوی‌مقدم تصریح کرد: در دوره‌های قبل نیز استقبال خوبی از مسابقات صورت می‌گرفت اما در این دوره رکورد در خصوص حضور تیم‌ها شکسته شد و ۳۲۰ تیم حضور پیدا کردند، در دوره دوم ۲۲۴ تیم و در دوره اول نیز ۱۹۲ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: به طور مستقیم ۳۲۰۰ بازیکن در این مسابقات بازی می‌کنند و غیر مستقیم نیز هر شب به طور میانگین سه تا چهار هزار نفر این مسابقات را تماشا خواهند کرد.

علوی‌مقدم بیان کرد: مسابقات ورزشی جام رمضان، یک رویداد فراگیر و در ۲۰ رشته ورزشی در حال برگزاری است که توسط معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد بدون گرفتن هزینه ورودی از تیم و به‌صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود، رشته فوتسال ویترین و از مهم‌ترین رشته‌های این المپیاد است که بیشترین مخاطب را دارد و از همین حیث برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برگزاری دو دوره از این رقابت‌ها موجب شده است تا شهروندان پس از آگاهی به ما اعتماد کنند، رشته فوتسال نیز رشته پُرطرفداری است و ما در طول این سال‌های برگزاری همیشه از شهرستان‌ها هم درخواست داشتیم که تمایل داشتند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و این نشان از پتانسیل بالای این رشته ورزشی در مشهد و استان خراسان‌رضوی دارد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد مقدس گفت: این مسابقات توسط معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد برگزار می‌شود که در این مسیر از همکاری هیئت فوتبال مشهد هم بهره گرفته می‌شود، این مسابقات در ۱۰ سالن و رقابت‌های دور گروهی برگزار می‌شود و در هر سالن نیز ۳۲ تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند، طبق برنامه مسابقات پایانی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهند شد و از قهرمانان تقدیر صورت خواهد گرفت، در سال گذشته شمار زیادی از بازیکنان لیگ برتری در قالب تیم‌های جام رمضان بازی کردند که این بر جذابیت‌های رقابت‌ها برای هوادارانی که به سالن می‌آمدند، می‌افزود.

علوی‌مقدم در ارتباط با ثمره و خروجی این مسابقات تصریح کرد: مهم‌ترین خروجی این مسابقات می‌تواند همین ایجاد شور و نشاطی باشد که در ایام ماه مبارک رمضان در میان شهروندان و به خصوص جوانان به وجود آید، هرچند که قطعاً این رقابت‌ها می‌توانند کانون بروز و ظهور استعدادهای این رشته ورزشی باشد که اگر باشگاه‌ها و هیئت روی آن تمرکز کنند می‌توانند ستاره‌های آینده فوتسال مشهد و ایران را از دل این رقابت‌ها بیرون بکشند.

کد خبر 737060

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • «۲۱ اردیبهشت»؛ مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس تأیید شد
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی شد/ اعلام زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی
  • فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ
  • خبر مهم ستاد انتخابات کشور درباره دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم