Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@22:55:28 GMT

وال‌استریت رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۰۹۶

وال‌استریت رشد کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در پایان معاملات جمعه، با افزایش امید به این که ایالت متحده و چین اختلافات تجاری خود را حل‌وفصل کنند، سهام آمریکا جهش کردند تا شاخص‌های مهم وال‌استریت به چهارمین رشد هفتگی پیاپی خود دست پیدا کنند.

بارارها پس از این تقویت شدند که بلومبرگ گزارش داد چین قبول کرده است واردات خود از آمریکا را به بیش از ۱ تریلیون دلار در سال افزایش دهد، تا کسری تجاری آمریکا با این کشور در سال ۲۰۲۶ به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این به دنبال گزارشی در روز گذشته مطرح شد، مبنی بر این‌که وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین، در مورد برداشتن برخی، یا تمام تعرفه‌های چین، گفتگو کرده است.

رشد قدرتمند سهام در ماه ژانویه، شاخص اس‌اندپی۵۰۰ را در مسیر دست‌یابی به بهترین عملکرد ماهیانه خود از مارچ ۲۰۱۶ تا کنون قرار داده است. اس‌اندپی۵۰۰ حالا همچنان ۸.۹ درصد پایین‌تر از رکورد ۲۰ سپتامبر خود قرار دارد. این شاخص در شب عید کریسمس ۱۹.۸ درصد از این رکورد پایین‌تر بود و به سقوط ۲۰ درصدی بسیار نزدیک شد؛ سطحی که بازارها به آن محدوده تحمل تکنیکال می‌گویند و بازگشت از آن بسیار طول می‌کشد.

در پایان معاملات دیشب (بامداد امروز به وقت تهران)، شاخص میانگین صنعتی داو جونز ۳۳۶.۲۵ واحد، یا ۱.۳۸ درصد جهش کرد و به ۲۴۷۰۶.۳۵ واحد رسید. اس‌اندپی۵۰۰ هم توانست ۳۴.۷۵ واحد یا ۱.۳۲ درصد بالاتر و در ۲۶۷۰.۷۱ واحد بسته شود. شاخص کامپوزیت نزدک ۷۲.۷۷ یا ۱.۰۳ واحد جهش کرد و در ۷۱۵۷.۲۳ واحد به کار خود پایان داد.

برای این هفته، داو جونز ۲.۹۶ درصد رشد کرد، اس‌اندپی۵۰۰ هم ۲.۸۷ درصد بالا آمد و کامپوزیت نزدک ۲.۶۶ درصد به ارزش خود افزود.

در بازار ارز، دلار توانست به اولین رشد هفتگی خود در سال ۲۰۱۹ دست پیدا کند. شاخص دلار ۰.۳۱ درصد رشد کرد. یورو ۰.۲۶ درصد در برابر دلار افت کرد و به نرخ ۱.۱۳۶۵ رسید.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وال استریت دلار بورس بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • محرک جدید بورس
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳