Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی گفت: یک سرمایه گذار غیربومی در دومین سرمایه‌گذاری بزرگ خود در استان خراسان جنوبی قرار است کارخانه نساجی را در خوسف راه‌اندازی کند و این دومین کارخانه نساجی در استان بعد از کارخانه نساجی فردوس است. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

عباس جرجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند،  از اخذ مجوز راه‌اندازی کارخانه نساجی در خوسف خبر داد و گفت: مجوز تأسیس با سرمایه‌گذاری یک سرمایه گذار داخلی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شد و درصوت ساخت و بهره‌برداری از این کارخانه برای چهار هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای تامین خرد و ماشین آلات این کارخانه نیاز به 240 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی است که 15 تا 20 درصد این اعتبار را سرمایه‌گذار تامین می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی افزود: زیربنای این کارخانه 10 هزار مترمربع خواهد بود.

مدیر گروه صنعتی ره پیشگام نیز در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سرمایه گذاری برای ایجاد دومین کارخانه نساجی در استان بیان کرد: پروژه احداث کارخانه نساجی مصوبه سال 91 است که با یک سرمایه‌گذار ترک زبان مقرر بود در قاین ایجاد شود.

«تقصیرِ تحریم است؟» | بلایی که مسئولان سر صنعت نساجی آوردنداردبیل|کارخانه نساجی در بخش رضی مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شوددلالان چادرهای کارخانه نساجی شهرکرد را با عناوین خارجی به فروش می‌رسانند

مجید میرجعفری اظهار داشت با مذاکراتی که با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم مقرر شد کارخانه نساجی در شهرستان خوسف ایجاد شود و در این راستا تحقیقات میدانی انجام شد.

وی تصریح کرد: دومین سرمایه گذاری این گروه صنعتی در استان خراسان جنوبی سرمایه گذاری و احداث واحد بزرگ نساجی است که شامل واحدهای ریسندگی بافندگی، انواع پارچه و رنگرزی تولید انواع پوشاک است. 

جعفری افزود: سرمایه گذاری ارزی برای این پروژه 350 میلیون یورو و سرمایه ریالی 150 میلیارد تومان است که از شروع تا انتها شامل فازهای مختلف است که سریع‌ترین فاز زمان اجرایی آن در صورتی که کارهای اداری و مجوزها اخذ شود یک سال آینده اجرایی خواهد شد.

مدیر گروه صنعتی ره پیشگام افزود: پروژه نساجی پروژه سنگین و بزرگی است چون زمینه شغلی برای چهار هزار نفر ایجاد می‌شود و شامل بخش ریسندگی، چاپ، رنگرزی و دوخت و دوز است.

جعفری با اشاره به دیگر سرمایه‌گذاری‌ها در استان اظهار داشت: در قاین کارخانه گسترش صنایع، پروفیل و پی وی سی ایجاد شده و زمینه اشتغال 150 نفر فراهم شده است که در مرحله تولید آزمایشی و جذب نیرو است و امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد افتتاح این کارخانه در قاین باشیم.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد، فعالیت این مجتمع در اشتغال‌زایی و رونق استان نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست بررسی مسائل مجتمع کک طبس که با حضور مدیرعامل و سهامداران مجتمع، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه بود، به عنوان شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اظهار کرد: این مجتمع که در ابتدای دولت سیزدهم با ۲۰ درصد ظرفیت دو باتری فعال بود، به همت سهامداران و با پیگیری‌های صورت گرفته، با افزایش حجم تولیدات به فعالیت خود ادامه داد.

وی با اشاره به فعال شدن دو باتری این کارخانه در سال ۱۴۰۱ افزود: با رسیدن باتری‌های قبلی به ظرفیت ۱۰۰ درصدی و افتتاح فاز دوم کارخانه شامل باتری‌های سه و چهار، تولید کک در این مجتمع افزایش چشمگیری داشت.

استاندار خراسان جنوبی با قابل تقدیر خواندن اقدامات صورت گرفته گفت: فعالیت این مجتمع در اشتغالزایی و رونق استان نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این واحد تولیدی متذکر شد: به جهت اهمیت موضوع و نقش تولیدات این کارخانه در رفع نیاز داخلی کشور، مجتمع کُک طبس باید با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد.

در ادامه این نشست درخصوص راهکارهای توسعه و افزایش سطح تولید کک در این مجتمع بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، مجتمع کک طبس، سومین مجتمع صنعتی تولید کک کشور است که با زیربنای ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع ایجاد شده و زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم کرده و تولیدات این مجتمع در صنایع فولاد و زغال کاربرد دارد.

کد خبر 747318

دیگر خبرها

  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی