Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین گفت: تاکنون تعداد افراد امدادرسانی شده در محورهای مواصلاتی استان به 1331 نفر رسیده است و فرآیند امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: با وقوع بارش‌ها در مناطق مختلف استان که این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و محورهای مواصلاتی به صورت برف بود نیروهای امدادی به صورت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از ساعات اولیه روز پنجشنبه و جمعه 27 و 28 دی ماه تاکنون تعداد افراد امدادرسانی شده در محورهای مواصلاتی استان به 1331 نفر رسیده است و فرآیند امدادرسانی همچنان ادامه دارد. 

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین اذعان کرد: در گردنه سلطان بلاغ آوج 790 نفر (195 دستگاه خودرو)، گرنه بهرام آباد 245نفر (61دستگاه خودرو)، گردنه قسطین لار (51دستگاه خودرو)، گردنه کوهین 52نفر (12دستگاه خودرو)، روستای شکرناب از توابع شهر محمدیه شهرستان البرز 18نفر (چهار دستگاه خودرو)، روستای کلنجین بخش آبگرم 17نفر ( چهار دستگاه خودرو) و روستای مدان در محور معلم کلایه-شهرک 11نفر (چهار دستگاه خودروی) و 11 نفر در روستای مدان معلم کلایه گرفتار در برف و کولاک رهاسازی و امدادرسانی شده اند. 

این مسئول بیان کرد: تعداد نیروهای خدمات رسان در محورهای مواصلاتی روزانه 55 نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در قالب 15تیم با بهره‌گیری از 8دستگاه آمبولانس، 2دستگاه ست نجات و 5دستگاه خودروی کمکدار اقدام به ارایه خدمات امدادی به طور شبانه روزی به مسافرین و هم استانی کرده‌اند.

وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان ابراز کرد: در هفته اخیر، سامانه ندای امداد 112 استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث و سوانح است.

هاشمی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته چهار عملیات انجام شد که دو مورد حوادث جاده‌ای، یک مورد حوادث شهری و یک مورد نیز گرفتاری در برف و کولاک بود.

وی در پایان گفت: در عملیات‌های انجام گذشته طی شبانه‌روز گذشته چهارمصدوم داشتیم که به مراکز درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان امداد و نجات اعلام کرد: با توجه وقوع سیلاب در استان‌های جنوبی کشور در ٤ روز اخیر، امدادگران هلال احمر ١٩٣ نفر را به مناطق امن انتقال دادند.

همچنین ١٢٥٠ نفر در اردوگاه‌های اضطراری، اسکان داده شدند. عملیات امدادرسانی در ٤ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان همچنان ادامه دارد.

٢ فروند بالگرد هلال احمر در مناطق روستایی در حال امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی هستند.

کد خبر 6082770

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند