Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:15:15 GMT

چین را از بالا‎ ببینید + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۳۱۵

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چین با نام رسمی جمهوری خلق چین است که پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با بیش از ۱٫۳ میلیارد نفر سکنه محسوب می‌شود. این کشور که در شرق قاره آسیا واقع شده توسط حزب کمونیست چین در قالب نظام تک‌حزبی اداره می‌شود. این حزب بر ۲۲ استان، ۵ منطقه خودمختار، ۴ شهر با مدیریت مستقیم پکن، تیانجین، شانگ‌های و چونگ‌کینگ و همچنین ۲ منطقه اداری ویژهٔ بسیار خودمختارِ هنگ کنگ و ماکائو حکومت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری از پرجمعیت‌ترین کشور جهان که با استفاده از پهپاد گرفته شده را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!

سندرم مسئله با پدر (Daddy issue) عموماً عبارتی جذاب است که اغلب به صورت تحقیرآمیز برای اشاره به زنانی به کار می‌رود که روابط پیچیده، گیج کننده یا ناکارآمد با مردان دارند و افرادی (اغلب زنان) را توصیف کند که دارای انگیزه‌ها و تکانه‌های ناخودآگاه نسبت به مردان زندگیشان هستند. این تکانه‌ها می‌توانند منفی یا مثبت باشند و ناشی از یک رابطه ناکافی پدری هستند.

به گزارش برنا، معمولاً نشانه‌های سندرم ددی ایشو زمانی به چشم می‌خورد که دختر در خلال یک رابطه نیاز‌هایی را حس می‌کند، اما قادر به تشخیص نوع نیازش نیست و شروع به بهانه جویی یا رفتار‌های ناسازگارانه می‌کند.

این سندرم بیشتر در خصوص دخترانی که نیاز روانی‌شان به توجهِ پدر به هر دلیلی از جمله طلاق والدین، مرگ یا غفلت برآورده نشده است، اتفاق می‌افتد. آن‌ها به درستی فرصت وقت گذراندن با پدر را نداشته‌اند و از حضور عاطفی او بهره نبرده‌اند، اولین و مهم‌ترین نشانه سندرم daddy issue این است که آن‌ها جذب افرادی با تفاوت سنی زیاد می‌شوند. آن‌ها علاقه بسیار به مردان مسن‌تر از خود نشان می‌دهند.

جعفر اردبیلی روانشناس در گفتگو با خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا درباره سندروم نوظهور «مسأله با پدر» که عموماً با نام «ددی ایشو» شناخته می‌شود، گفت: نفوذ انواع کلمات روانشناسی به جامعه و فرهنگ ایران، مستلزم کار علمی است.

وی افزود: «ددی ایشو» یا به عبارت فارسی «اختلال مسئله با پدر» نیز از جمله مسائلی است که نیاز به اثبات دارد چرا که در این باره جامعه آماری تهیه نشده و در حد شایعه در ذهن قشری از مردم نقش بسته است؛ این شایعه ممکن است با پدیده «شوگرددی» اشتباه گرفته شود که در هر صورت آمار بالایی ندارد.

علاقه به سن بالا در سه دسته تقسیم می‌شود

استاد دانشگاه هامبورگ علاقه دختران جوان به مردان سن بالا را به سه دسته تقسیم کرد و ادامه داد: این علاقه می‌تواند به خاطر تجربه بیشتری باشد که مرد سن بالا دارد، نوع دیگری از این علاقه به نیاز مالی و علاقه به پول مرد سن بالا برمی‌گردد و در دسته آخر علاقه بر اساس کمبود‌هایی است که دختر در ارتباط با پدر خود تجربه کرده و حالا در میان همسر سن بالا به دنبال جبران این کمبود‌ها است.

وی با بیان این که این گرایش می‌تواند از چند عامل تشکیل شود، تشریح کرد: به عبارت دیگر انتخاب مرد سن بالا توسط دختران جوان نشان از نیاز دختر به مردی مجرب دارد؛ این احساس نیاز می‌تواند از روابط بد با پدر نشات بگیرد؛ همچنین اگر دختر رابطه خوبی با پدر را تجربه کرده باشد نیز در سنین بالاتر دنبال تکرار آن تجربه می‌گردد. در موارد دیگر ممکن است پول از اصلی‌ترین عوامل به شمار بیاید و در موارد دیگر نیز عوامل ترکیبی دخیل هستند.

این روانشناس با اشاره به برعکس بودن این قضیه گفت: در مورد پسرانی که به سمت زنان سن بالا تمایل دارند نیز دلایل تجربه و مهر مادری بیشتر و حتی نیاز مالی صادق هستند.

فاصله سنی زیاد بیانگر تفاوت نسل‌ها است

اردبیلی با بیان این که یک ازدواج واقعی علیرغم آرزو‌ها و ذهنیت‌ها است، ادامه داد: اگرچه کمبود یا اشتیاق به جایگاه پدری از جمله عوامل این اختلال به شمار می‌آیند؛ اما هیچ یک از این عوامل، عوامل حقیقی یک ازدواج واقعی نیستند؛ اگر هم باشند به طور قطع با یک ناهنجاری مدت دار و دامنه دار یا ناهنجاری موقتی مواجه خواهند شد.

این روانشناس با اشاره به تفاوت نسلی گفت: به طور معمول این ازدواج‌ها مورد تایید علم روانشناسی نیست چرا که فاصله سنی زیاد بیانگر تفاوت فرهنگی، تفاوت نسلی و تفاوت زایش‌ها است، ضمن اینکه تربیت فرزندان نیز دردسرساز خواهد بود.

وی «اختلال ددی ایشو» را به عنوان یک فرضیه روانشناسی مطرح کرد و گفت: قبل از این که یک رفتار مرسوم در جامعه با یک اصطلاح تخصصی زیر سوال رود، باید بار علمی مرتبط با عبارت مربوطه را افزایش داد و بتوان از آستانه تحقیقی انجام شده یک جامعه آماری استخراج کرد.

دیگر خبرها

  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • ۸ راهکار طلایی برای کاهش قند خون
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • خطر جاری شدن سیل روستای کوشک بالا را تهدید می کند
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • شیر مادر به توله‌های کوچک بالا رفتن از درخت را آموزش داد + فیلم