Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد پورهاشمی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن اظهار امیدواری درباره‌ وضعیت فعلی تیم گفت: تمرینات به خوبی زیر نظر سرمربی تیم آقای بوستانی برگزار می‌شود. یک بازی دوستانه در چند روز گذشته برگزار کردیم و در روز‌های آینده نیز همین روند را در پیش می‌گیریم.

پورهاشمی در خصوص مشکلات مالی باشگاه که موجب محرومیت تیم و پرداخت طلب دیوید ساکونی شده بود، گفت: دکتر غفوری مدیریت باشگاه برای حل این مشکلات تلاش خود را به کار بسته‌اند امیدواریم که امتیازات از دست رفته و محرومیت تیم بخشیده شود ولی درصورتی که این مشکلات رفع نشد هم با توجه به شرایط باشگاه و بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، متعهد می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا تیم از این بحران خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره باشگاه همچنین عنوان کرد: با توجه به محرومیت باشگاه در این پنجره نقل و انتقالاتی سعی می‌کنیم که بازیکنانمان را حفظ کنیم و همه آن‌ها هم در این مورد با ما همکاری می‌کنند و اولویت خود باشگاه و موقعیت آن قرار داده‌اند. درحال حاضر صحبتی درباره خروج هیچ یک از آن‌ها نشده ولی اگر پیشنهادی به صورت رسمی ومکتوب از تیم‌های دیگر برای جذب بازیکنانمان دریافت کنیم حتما آنها را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

او درمورد جدایی ایمان مبعلی گفت: برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و به انتخاب او احترام می‌گذاریم و او یکی از اساسی ترین مهره‌ها و وزنه تیم مان بود ولی او ترجیح داد در ادامه کار خود را به عنوان مربی انجام دهد و طی مذاکراتی که با باشگاه فولاد داشتیم این تصمیم را گرفتیم تا او به کار فنی فولاد اضافه شود و در تلاش هستیم تا جایگزین مناسبی را برای او در کادر فنی به کار بگیریم.

پورهاشمی در انتها گفت: نمی‌خواهیم زنگ تفریح لیگ باشیم. هدف ما این است تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و از سقوط جلوگیری کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی از هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور لغو شد.

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتبوب و رسمی اعلام شد.

به گفته یکی از اعضای باشگاه استقلال ملاثانی، باشگاه استقلال خوزستان به آن ها اعلام کرده است، برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با آن ها هماهنگ نشده بود و به همین دلیل به دو تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد. 

همچنین دو تیم فجر و ملاثانی ورزشگاه را ترک کردند.

بی‌تفاوتی باشگاه استقلال خوزستان نسبت به برگزاری این دیدار با توجه به اینکه لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد، آبروریزی بزرگی برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان جام حذفی/ استقلال ملاثانی شگفتی ساز شد/ حذف مس کرمان با درخشش خذیراوی

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟