Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:05:26 GMT

پول و پورن در ایستگاه سوم فصل جدید سینما روایت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۴۱۳

پول و پورن در ایستگاه سوم فصل جدید سینما روایت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سومین برنامه از فصل جدید سینما روایت به مستند پول و پورن ساخته مهدی نقویان می‌پردازد.
پول و پورن یک مستند پرحاشیه از مهدی نقویان است که قرار است یکشنبه ۳۰ دی ماه در سینما روایت به نمایش عموم درآید. این مستند پس از نمایش با حضور فاطمه دانشور، عضو سابق شورای شهر تهران و همچنین شهناز سجادی، دستیار ویژه معاونت زنان ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده نقد و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه سوم از فصل جدید سینما روایت روز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ با اکران، نقد و بررسی مستند پول و پورن در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار برگزار خواهد شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس سینما روایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۷ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۵۱، پیشوا با شاخص ۱۵۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۶، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۳۳، پاکدشت با شاخص ۱۳۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۰۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۴، در موقعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شدند.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۳، اسلام‌شهر با شاخص ۹۸، امام خمینی با شاخص ۵۸، پارک رازی با شاخص ۸۱، پاسداران با شاخص ۵۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۶۸، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۸، چشمه با شاخص ۵۸، دانشگاه تهران با شاخص ۸۰، دماوند با شاخص ۹۱، رباط‌کریم با شاخص ۶۳، ژئوفیزیک با شاخص ۶۹، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۱، در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۹۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۵، شریف منطقه دو با شاخص ۵۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۵۵، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۲، علم و صنعت با شاخص ۶۳، قرچک با شاخص ۷۲، لواسانات با شاخص ۵۳، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۵، ملارد با شاخص ۸۶، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۵، ورامین با شاخص ۹۰، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۶، در شرایط هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۲۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۴۷، پونک با شاخص ۳۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۷، سرخه‌حصار با شاخص ۳۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۳۸، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 736892

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های موزه سینما در سال ۱۴۰۲ کتاب شد
  • انتشار کتاب رویدادهای موزه سینما
  • رابطه بین چاقی و افسردگی چگونه است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۷ اسفند + آخرین وضعیت
  • داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۷ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • (تصویر) عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت
  • عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد
  • آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی/ داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • عرضه نوروزی ۴ مستند در شبکه خانگی