Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب اسلامی افغانستان به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان رسما ثبت نام کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از افق، «گلبدین حکمتیار» رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جنجالی این کشور به عنوان نامزد ریاست جمهوری سال آینده افغانستان دقایقی قبل در کمیسیون انتخابات، ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حکمتیار، «فضل الهادی وزین» و «حفظ الرحمان» را به ترتیب به عنوان معاون اول و معاون دوم خود معرفی کرده است.

به گفته کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان فردا آخرین روز مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان است و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

به گفته رسانه‌های افغانستان، «اشرف غنی» رئیس جمهوری و «عبدالله عبدالله» رئیس دولت وحدت ملی افغانستان فردا به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، ثبت نام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شد

نیکولاس مادورو برای سومین دوره پیاپی با هدف تضمین یک دوره شش ساله ریاست جمهوری، برای انتخابات ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۴ کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ۶۱ ساله ونزوئلا توسط معاون خود «دیوسدادو کابیو» به عنوان کاندیدای حزب سوسیالیست معرفی شد و در یک ورزشگاه ورزشی بزرگ برای حامیانش سخنرانی کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، مادورو گفت: این فقط یک نتیجه است. پیروزی مردم در ۲۸ ژوئیه رقم می‌خورد. آنها نمی‌توانند ما را متوقف کنند و قادر به انجام چنین کاری هم نیستند.

نتایج نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که ۱۳.۹ درصد از ونزوئلایی‌ها قصد دارند به مادورو رای بدهند، در حالی که این میزان برای ماریا کورینا ماچادو، کاندیدای اپوزیسیون ۵۴.۵ درصد است.

البته با توجه به اینکه ماچادو از تصدی پست‌های دولتی توسط دیوان عالی ونزوئلا منع شده، بعید است که بتواند در رای‌گیری حضور داشته باشد. کاندیداهای ریاست جمهوری ونزوئلا تا ۲۵ مارس وقت دارند تا ثبت‌نام کنند و هنوز هم مشخص نیست که آیا اپوزیسیون کاندیدای دیگری را معرفی می‌کند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • «مادورو» رسماً نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • «مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 
  • مادورو نامزد ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • غرب از یک سال پیش در تلاش برای تخریب انتخابات روسیه بوده است
  • استفاده آمریکا از هکر‌ها برای ضربه زدن به انتخابات روسیه