Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@11:04:14 GMT

پخش مجدد "بانوی عمارت" از تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۴۱۷

مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» از امشب روی آنتن شبکه تماشا می‌رود. ناطقان: مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» که به تازگی پخش آن از شبکه سه سیما به پایان رسیده، به دلیل استقبال مخاطبان از امشب -شنبه ۲۹ دی ماه- هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.
بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را روز بعد ساعت ۱۴ تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سریال «بانوی عمارت» ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهر‌هایی هستند که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.
پانته‌آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از:
مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: ژاله زکی زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، خواننده: محسن چاوشی، مدیر تولید: آرش خیری، رضا نجفی، صدابردار: محمد شیوندی، تدوین: حسین غضنفری، رضا کردبچه، موسیقی: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: آرش اسحاقی، گیسو آزاد روش، عکاس: علی حمید نژاد.
منبع: فارس برچسب ها: بانوی عمارت ، تلویزیون ، عزیزالله حمیدنژاد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانوی عمارت تلویزیون عزیزالله حمیدنژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: با همت و تلاش همکاران معاونت فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی در ادامه نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی استان، ایستگاه فرستنده روستای برزج به صورت آزمایشی راه اندازی شد.
آینه دار افزود: با راه اندازی این فرستنده هم استانی‌های عزیز در روستای برزج از توابع شهرستان بیرجند از امکان دریافت ۱۹ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی برخوردار شدند.

به گفته موسوی معاون فنی صدا و سیمای استان برای راه اندازی این ایستگاه حدود یک و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است. 

دیگر خبرها

  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • شرکت کنندگان افغانستانی در برنامه محفل + فیلم
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • ساعت پخش و تکرار سریال جومونگ ۳ در شبکه تماشا + تیزر
  • بازیگر روزگار جوانی در قامت مجری/ مهدی صبایی با «صد در صد» به شبکه دو آمد
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • جومونگ ۳ در نوروز به شبکه تماشا می‌آید + زمان پخش و خلاصه سریال «جا میونگ گو»
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم