Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار آذربایجان‌غربی گفت: مرکز توانبخشی جانبازان و ایثارگران آذربایجان‌غربی تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا،مجید احمدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مرکز توانبخشی جانبازان و ایثارگران آذربایجان‌غربی با پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد و برای پایان اجرای پروژه اعتبار پنج میلیارد تومانی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدپور  اهداف این موسسه را رشد و تعالی روحی، فکری و جسمانی جانبازان از طریق فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و درمانی عنوان کرد و گفت: علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی در آینده نزدیک اقدامات اولیه پرستاری منزل از طریق موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار استان انجام می‌شود.

وی یادآور شد:بیش از ۷۰۰ نفر در شهرستان ارومیه و بیش از ۵۰۰ نفر از خدمات این موسسه از طریق کانون‌ها بهره برده‌اند و پنج مجموعه ورزشی این موسسه در طول ۱۰ ماهه سال جاری بیش از 2400 جلسه خدمات رایگان به بیش از ۴۹ هزار و ۸۲۰ نفر ارائه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده شهدا و جانبازان منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دکتر سالاری در آیین بهره برداری از این طرح گفت: مرکز خدمات جامع سلامت ابارش جزء ۲۷ طرح محرومیت زدایی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است که با بهره برداری از آن ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت این روستا تحت پوشش خدمات مرکز قرار خواهند گرفت. وی افزود: زمین این مرکز با برآورد هزینه ۶۰ میلیارد ریال توسط خیرسلامت مرحوم محمد حسین ابارشی در اختیار دانشگاه قرار گرفته است که با افتتاح آن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه ۴۷ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فعال است که مردم می‌توانند خدمات بهداشتی و درمانی را از این مراکز دریافت نمایند. ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در ادامه گفت: سبزوار در حوزه بهداشت و درمان از ۲۲ دانشگاه و همچنین در تعداد بیمارستان و مراکز درمانی از ۱۳ دانشگاه در سطح کشور بزرگتر است که این از افتخارات غرب خراسان محسوب می‌شود. وی افزود: ظرفیت‌های بی نظیری در ارائه خدمات درمانی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار وجود دارد که در صورت دیده شدن می‌تواند این خطه از کشور را به قطب گردشگری سلامت تبدیل نماید که نمونه آن دانشکده دندانپزشکی است که امیدواریم این فرصت فراهم و در اختیار دانشگاه قرار گیرد. ابراهیمی اظهار کرد: در سفر آینده دولت به استان خراسان رضوی نیاز است تا در حوزه زیرساخت‌ها و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز بویژه دانشگاه علوم پزشکی نگاه ویژه‌ای شود چرا که فراهم شدن آن بار درمانی استان را به شدت کاهش خواهد داد.  در ادامه این آیین حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از تمامی فعالان حوزه سلامت، خیرین و افرادی که در ساخت این مرکز کمک نموده اند قدردانی کرد و با اشاره به نقش بسیار مهم مردم در حوزه سلامت گفت: دولت با تمام توان خود قادر به ارائه خدمات در یک زمان کوتاه به مردم نیست، نکته مهم و تسریع کننده بحث مردمی سازی، مشارکت و پیوند خدمات بین دولت و مردم است، لذا نقش خیرین و سرمایه گذاران در توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است. دکتر حسینی با تاکید برظرفیت‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به پیشرفت‌های آموزشی، تجهیزات درمانی و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف این دانشگاه لازم است که برخی امکانات و خدمات درمانی در همین شهرستان به مردم ارائه گردد، لذا بایستی برای مراکزی، چون سبزوار با توجه به اینکه بیش از نیم میلیون نفر را تحت پوشش دارند در نظام سلامت نقشی تعریف شود. وی ابراز امیدواری کرد ما به دنبال ایجاد ظرفیت برای توسعه متوازن در استان هستیم و قول می‌دهیم هرآنچه در توان سازمان است بکار گرفته شود تا خدمات درمانی به سبزوار داده شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • پایان مسابقات ورزشی قهرمانی مراکز توانبخشی اوتیسم استان کرمان 
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین خبر افزایش حقوق جانبازان