Web Analytics Made Easy - Statcounter

متجاوزان سعودی در ادامه روند نقض آتش بس در استان «الحدیده» مناطقی از این استان را هدف تجاوز نظامی مجدد قرار دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، اقدامات رژیم سعودی در نقض آتش بس در الحدیده همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، متجاوزان سعودی مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی مقاومت در الحدیده را هدف قرار دادند تا بار دیگر آتش بس در این استان را نقض کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام رسانه‌های یمنی، متجاوزان این عملیات را در منطقه «حیس» در الحدیده ترتیب دادند.

این درحالی است که طبق اعلام سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، از زمان برقراری آتش بس در الحدیده تاکنون، متجاوزان بیش از هزار مرتبه آن را نقض کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: متجاوزان سعودی نقض آتش بس الحدیده ارتش یمن بمباران الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلال پشوتن ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد قتل در شهرستان هرسین، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد پیرزنی حدود ۸۳ ساله در منزلش به علت اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده و فرد قاتل هم متواری شده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد که قاتل فرزند مقتول بوده است، گفت: مأموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای وی را شناسایی و در عملیاتی منسجم او را دستگیر کنند.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی از قاتل برای روشن شدن انگیزه اش از ارتکاب این جنایت ادامه دارد.

کد خبر 6064925

دیگر خبرها

  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله
  • بایدن: کشور‌های عربی آماده هستند اسرائیل را به رسمیت بشناسند
  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • ادامه محکومیتِ حملاتِ بی رحمانه صهیونیسم علیه غزه
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • با چه کسانی رفاقت کنیم؟
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز